for koldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

Henriette Aaby

L.J.L skriver:

Det er helt sikkert værd at overveje. Men er selerne i klapvognen ikke i vejen for sådan en?

Det er det der det smarte i en kørepose kan man få selerne igennem så barnet stadig kan blive spændt fast.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

L.J.L

Henriette Aaby skriver:

Det er det der det smarte i en kørepose kan man få selerne igennem så barnet stadig kan blive spændt fast.

Det er jo super smart! Hvor meget tøj har de så på ?

Anmeld

22. oktober 2011

Henriette Aaby

L.J.L skriver:

Det er jo super smart! Hvor meget tøj har de så på ?

Vi har haft en lækker soveflyverdragt som Maja har haft på om vinteren, men det kommer jo an på temperaturen??? Jeg synes jo også det er smart da posen jo også er lidt vindtæt. Har lige været inde på Tøjbamsens hjemmeside. De er under klapvogne og tilbehør. Du kan jo altid kigge der ind. Jeg forsøgte at lægge i billed ind men det kan jeg ikke finde ud af

Anmeld

22. oktober 2011

Laulund87

Næ det synes jeg ikke.. Jeg ville bare ligge en babydyne eller et tykt tæppe under ham.

Anmeld

22. oktober 2011

L.J.L

Henriette Aaby skriver:

Vi har haft en lækker soveflyverdragt som Maja har haft på om vinteren, men det kommer jo an på temperaturen??? Jeg synes jo også det er smart da posen jo også er lidt vindtæt. Har lige været inde på Tøjbamsens hjemmeside. De er under klapvogne og tilbehør. Du kan jo altid kigge der ind. Jeg forsøgte at lægge i billed ind men det kan jeg ikke finde ud af

Tak for hjælpen, der vil jeg lige kigge

Anmeld

22. oktober 2011

L.J.L

Laulund87 skriver:

Næ det synes jeg ikke.. Jeg ville bare ligge en babydyne eller et tykt tæppe under ham.

Sover din datter også udenfor i klapvogn?

Jeg har prøvet om der kan ligge noget under ham, men det er svært for selerne, men så er det måske smart med sådan en kørepose. Det vil jeg ihvertfald overveje.

Anmeld

22. oktober 2011

Laulund87

L.J.L skriver:

Sover din datter også udenfor i klapvogn?

Jeg har prøvet om der kan ligge noget under ham, men det er svært for selerne, men så er det måske smart med sådan en kørepose. Det vil jeg ihvertfald overveje.

Kun hvis vi er nogle steder.. Hjemme sover hun i barnevognen i haven.

Hvis det er i klapvognen, har hun bare lidt ekstra tøj på

Sådan en pose vil hun ikke sove i så den har jeg ikke erfaring med

Anmeld

22. oktober 2011

mor-til-vanessa

L.J.L skriver:

Er det for koldt for min søn at sove i hans klapvogn til vinter? Han får flyverdragt og dyne over sig.

min datter sov i klapvogn sidste vinter, der var hun omkring 1 år.

hun lå på lammeskind havde uld undertøj, alm tøj, en uld dragt og en flyverdragt da det blev rigtig koldt. og selvfølgelig dyne og tæppe.

hun er også lidt kuldskær. så det synes jeg sagtens du kan. her har vi aldrig brugt andet end klapvogn og havde det også da hun var nyfødt og hun blev født i december. vi har aldrig haft problemer

Anmeld

22. oktober 2011

Henriette Aaby

L.J.L skriver:

Tak for hjælpen, der vil jeg lige kigge

Det var så lidt

Anmeld

22. oktober 2011

L.J.L

Laulund87 skriver:

Kun hvis vi er nogle steder.. Hjemme sover hun i barnevognen i haven.

Hvis det er i klapvognen, har hun bare lidt ekstra tøj på

Sådan en pose vil hun ikke sove i så den har jeg ikke erfaring med

Ok tak for svaret

Manden mener bestemt også at han sagtens kan ligge i hans flyverdragt, men er bare bange for han får træk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.