for koldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.224 visninger
40 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

L.J.L

Er det for koldt for min søn at sove i hans klapvogn til vinter? Han får flyverdragt og dyne over sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Nessie

L.J.L skriver:

Er det for koldt for min søn at sove i hans klapvogn til vinter? Han får flyverdragt og dyne over sig.

Jg ville ikke gøre det, men du kan jo evt. lægge ham på nogle tæpper, så kulden nedefra bliver bremset lidt

Anmeld

22. oktober 2011

Tona

L.J.L skriver:

Hvor gammel er han? Hvis han er lille nok til at ligge i en lift, så kan du købe en lift (fx i genbrug) som passer i størrelsen med din klapvogn og så sætte den ned i klapvognen. Så er det jo ligesom en barnevogn for ham

Hvis han er for stor til at ligge i en lift, så vil jeg også mene at han er stor nok til at sove i klapvognen som du beskriver. Man kan evt trække fluenet over og stille i læ jo

Anmeld

22. oktober 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

jeg syntes det afhænger meget af hvor klapvognen står og hvordan den er. Jeg ville hellere købe en barnevogn, som han også ligger meget bedre i, når han ikke behøver flyverdragt. En barnevogn kan sagtens købes billigt i fx. genbrugsbutikker.

For mig er klapvogn en nødløsning, hvis man fx., er afsted og ikke kan få barnevogn med. Derhjemme ville jeg til hveren tid foretrække barnevogn.

Anmeld

22. oktober 2011

LIZO

zoey har altid sovet i klapvogn.. da hun var helt lille lå hun i en qoudrolift.. den er nu lavet om til en kørepose.. der er et vinterskind jeg kan sætte i.. den lå hun på sidste vinter, men en vinter jakke hue og vanter og dyne. der lå hun meget varmt.. næsten for varmt ( har et meget varmt barn ) det var der var meget sne.. 

Anmeld

22. oktober 2011

Henriette Aaby

Hvis klapvognen er vindtæt og det ikke trækker fra bunden. Tja så tror jeg godt at jeg ville lade min lille sove i klapvognen. Selv valgte vi at vores datter skulle sove i barnevogn, for vi synes ikke at klapvognen var vindtæt nok.

Anmeld

22. oktober 2011

SukkerDronning

Jeg ville nok ikke gøre det selv, men det betyder jo ikke at du ikke kan gøre det

Hvis han ligger i en voksi med varmt tøj, hue og vanter og så trækker et regnslag over, så den er mere lukket for vind og kulde. Det har jeg selv gjort når jeg ikke har haft barnevognen med.

Jeg går udfra du mener en "lukket" klapvogn som f.eks. emmaljungas og ikke en der åben som en paraplyklapvogn, for ellers er det da et no go

Anmeld

22. oktober 2011

L.J.L

Mange tak for alle jeres svar det skal nævnes at han er 2 til december og derfor ikke ligger i barnevogn længere. Hans klapvogn er en emmaljunga lidt ældre model. Men kan læse at de fleste af jer foreslår en voksipose, jeg har bare ikke så gode erfaringer med dem, men det er måske fordi jeg ikke elt har fanget funktions værdien i den....

Anmeld

22. oktober 2011

Henriette Aaby

L.J.L skriver:

Mange tak for alle jeres svar det skal nævnes at han er 2 til december og derfor ikke ligger i barnevogn længere. Hans klapvogn er en emmaljunga lidt ældre model. Men kan læse at de fleste af jer foreslår en voksipose, jeg har bare ikke så gode erfaringer med dem, men det er måske fordi jeg ikke elt har fanget funktions værdien i den....

Vi har købt en kørepose som faktisk har den lidt den samme funktion som voksiposen. Vi har nemlig heller ikke den bedste erfaring med voksi. Vores kørepose kan gå ned til -10 graden. Den er købt i Tøjbamsen og fåes i  forskellige prisklasser. Jeg ved ikke om det evt var noget. Vi synes selv den er et guldkøb

Anmeld

22. oktober 2011

L.J.L

Henriette Aaby skriver:

Vi har købt en kørepose som faktisk har den lidt den samme funktion som voksiposen. Vi har nemlig heller ikke den bedste erfaring med voksi. Vores kørepose kan gå ned til -10 graden. Den er købt i Tøjbamsen og fåes i  forskellige prisklasser. Jeg ved ikke om det evt var noget. Vi synes selv den er et guldkøb

Det er helt sikkert værd at overveje. Men er selerne i klapvognen ikke i vejen for sådan en?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.