Er nogle gange væk hele natten :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

minblob

Åhr jeg var gået amok... Du virker lidt mere tolerant , i så fald skal din partner prise sig lykkelig

Vi har liiiiidt samme problem her , altså jeg HADER at min kæreste går i byen og faktisk først efter jeg blev gravid , fordi jeg selv har måtte ligge nogle ting om her i livet , men det er jo en af de mange ting der skiller mænd og kvinder ad...

Tror min kæreste går ud 1-2 gange om måneden nu... Og kommer hjem ved en 3 tiden om natten... Han har sagt når lillemanden kommer til verden (til januar) Vil han ikk rende i byen det første lange stykke tid.. Med hans første barn , var han hjemme i 6 måneders tid...

Jeg ville ALDRIG ku acceptere det han byder dig , jeg havde virkelig talt med store bogstaver , hvad ligner det , når han har en familie derhjemme og så stadig ikke er hjemme 13.20... Ja undskyld , men syns fandme det tarvelig opførsel.... Dumflade til ham fra mig... Og knus til dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Hej piger..

Sidder herhjemme (igen) alene.. Min kæreste var hjemme ved en kammerat i går aftes, og det var også bare okay med mig, men så blev han væk hele natten - hørte fra ham kl. 1 i nat, og så først igen her kl. 11, hvor han vågnede på sin vens sofa! Det skal så lige siges, at han sagde igår aftes, at han kom hjem og sov...

Og det er ikke første gang det er sket... Han har gjort det en del gange før, og har sagt til ham, at det er helt i orden med mig, at han er sammen med sine venner, bare han lige skriver, om han kommer sent hjem osv. Men han overholder det ikke ret tit, synes jeg... Og nogen gange har han skrevet at han kommer sent hjem, men så kommer han slet ikke før næste dag!

Det gør mig vildt ked af det, at han ikke sover hjemme.. Det synes jeg da i det mindste man kan gøre, når man har været ude hos en ven hele aftenen! Eller er jeg galt på den?

Jeg synes, at det er logisk sans, at når man har en familie, så sover man sammen alle sammen derhjemme om natten (Medmindre man er i en anden by og besøge en ven, så er det jo ikke helt det samme...)

Jeg mener, man burde da have lyst til, at komme hjem..? Det føler jeg bare ikke han har, når han laver det nummer der... Og når jeg så skriver og ringer, så er han ikke til at få fat i! Bliver så vred.... Det er ikke fordi han gør det hver anden dag, men måske 2-3 gange om måneden... Det synes jeg er for ofte, når vi har et barn sammen! 

Nu er kl. 13.20, og han er ikke kommet hjem endnu - totalt uacceptabelt, synes jeg! Jeg har sagt til ham, at jeg ikke kan lide, når jeg ikke kan få fat på ham, og at han bliver væk hele natten og morgenen... Men det er åbenbart ikke sivet ind endnu, og da jeg skrev med ham til formiddag blev han nærmest sur på mig over, at jeg var sur på ham..?! Han skrev "jamen jeg faldt jo bare i søvn" og "slap dog af, jeg ser ikke mine venner særlig tit" - Synes sgu ikke det er for meget at forlange, at han sover herhjemme!

Sorry det blev lidt langt... skulle bare lige ud med det!

hmm jeg tror det kommer an på manden og parforholdet.

Hvis minkæreste pludselig begyndte på det ville jeg blive ret bekymret, fordi han aldrig har gjort det før. Men hvis han altid var faldet i søvn hos kammerater både inden vi mødtes og igennem vores parforhold så synes jeg det er en 'del af pakken' medmindre man kan blive enige om at han skal komme hjem for at sove.

Så jeg vil sige det kommer rigtig meget an op hvordan han har været før og igennem jeres forhold?

Jeg har lidt den holdning at selvfølglig skal man påtage sig et nyt ansvar når man stifter familie, men hvis man vælger at stifte familie med en der fx går i byen hver weekend og forventer at fortsætte så er det muligvis også en 'del af pakken' efter familieforøgelsen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.