Kagekursus Midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg vil også gerne være med. Hvilken by bliver det ?? Og hvilken udstyr skal man have? Plus jeg er total nybegynder gør det noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Gulbak

Hej

Beklager jeg ikke har været så aktiv, men har haft mega travlt på arbejde plus der har været så meget at se til der hjemme. Jeg skal lige have et overblik over hvor mange der er interesseret før jeg melder en dato ud. Stedet bliver sikkert Silkeborg, men hvis det er bedre et andet sted, så kommer jeg gerne.

Anmeld

16. november 2011

Angelspot

Gulbak skriver:

Hej

Beklager jeg ikke har været så aktiv, men har haft mega travlt på arbejde plus der har været så meget at se til der hjemme. Jeg skal lige have et overblik over hvor mange der er interesseret før jeg melder en dato ud. Stedet bliver sikkert Silkeborg, men hvis det er bedre et andet sted, så kommer jeg gerne.

Jeg vil også super gerne med

Håber dog det kan vente til i starten af det nye år, når vi er ovre julegave ræset! Og hvis der er en dato i ret god tid så kan det være min søster også vil deltage. Silkeborg er fint for mig, det samme er prisen.

Jeg har bagt forskellige kager med fondant, men er meget interesseret i dekoration, både det helt enkle med bogstaver, samt roser og forskellige figurer. (Bare forslag)

Anmeld

16. november 2011

maisofie

Gulbak skriver:

Hej

så må jeg passe nej.. det er desværre lidt langt væk

Anmeld

16. november 2011

loonish

Jeg vil også gerne være med pris og sted er helt fint for mig. Har lavet en del kager med fondant men er selvlært så vil rigtig gerne se hvordan andre gør (sætte en kage sammen fra bunden) og lære at lave en pæn sprøjteglasur samt noget modellering

Anmeld

29. november 2011

Laila T

Hører gerne til mere om de store festroser.. det er jeg ikke så god til :-)

Anmeld

14. december 2011

Gulbak

Hej igen

Ja, jeg beklager endnu en gang mine udeblivende svar. Min datter har haft en ordentlig febertur og oven i det fik vi at vide at vores søn have fået en borreliabakterieinfektion, så han har været på en meget skrap pencilinkur. Han kommer sig heldigvis uden mén, men de skovflåter er ikke til at spøge men. I skal alle huske at hvis I fjerner en flåt på jeres børn, så skriv datoen ned på en seddel og sæt den på køleskabet. Der skal sedlen sidde i 3 mdr. og kommer der ingen ringe omkring bidet, så kan I smide sedlen ud og glemme det igen. Men 3 mdr. kan der gå fra skovflåten har bidt til bakterien viser sig. Det var lidt af et chok for man hører så meget frygteligt om den borreliabakterie. Jeg vil arbejde videre med kagekurset i det nye år, det kan alligevel ikke nåes i indeværende år. Håber det kan stables på benene. God jul til jer alle.

Anmeld

20. december 2011

AdamsMor

Jeg er klar og det er min veninde også. Hun har været i gang i godt et halvt år og jeg er lige begyndt, så jeg er ikke den store kagekunstner endnu

Anmeld

20. december 2011

AdamsMor

maisofie skriver:

så må jeg passe nej.. det er desværre lidt langt væk

Du må gerne køre med Nette og mig, hvis det blir til noget

Anmeld

21. december 2011

maisofie

AdamsMor skriver:

Du må gerne køre med Nette og mig, hvis det blir til noget

det var da en god ide.. og hyggeligt  så vil jeg helt sikkert gerne med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.