Kagekursus Midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg vil også gerne være med. Hvilken by bliver det ?? Og hvilken udstyr skal man have? Plus jeg er total nybegynder gør det noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Gulbak

Hej

Beklager jeg ikke har været så aktiv, men har haft mega travlt på arbejde plus der har været så meget at se til der hjemme. Jeg skal lige have et overblik over hvor mange der er interesseret før jeg melder en dato ud. Stedet bliver sikkert Silkeborg, men hvis det er bedre et andet sted, så kommer jeg gerne.

Anmeld

16. november 2011

Angelspot

Gulbak skriver:

Hej

Beklager jeg ikke har været så aktiv, men har haft mega travlt på arbejde plus der har været så meget at se til der hjemme. Jeg skal lige have et overblik over hvor mange der er interesseret før jeg melder en dato ud. Stedet bliver sikkert Silkeborg, men hvis det er bedre et andet sted, så kommer jeg gerne.

Jeg vil også super gerne med

Håber dog det kan vente til i starten af det nye år, når vi er ovre julegave ræset! Og hvis der er en dato i ret god tid så kan det være min søster også vil deltage. Silkeborg er fint for mig, det samme er prisen.

Jeg har bagt forskellige kager med fondant, men er meget interesseret i dekoration, både det helt enkle med bogstaver, samt roser og forskellige figurer. (Bare forslag)

Anmeld

16. november 2011

maisofie

Gulbak skriver:

Hej

så må jeg passe nej.. det er desværre lidt langt væk

Anmeld

16. november 2011

loonish

Jeg vil også gerne være med pris og sted er helt fint for mig. Har lavet en del kager med fondant men er selvlært så vil rigtig gerne se hvordan andre gør (sætte en kage sammen fra bunden) og lære at lave en pæn sprøjteglasur samt noget modellering

Anmeld

29. november 2011

Laila T