Kagekursus Midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.678 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Gulbak

Hej

Jeg har hørt fra nogle stykker herinde at de godt kunne tænke sig et kursus i hvordan man laver kager. Jeg kunne godt lave et kursus hvis der kunne samles 10 personer. Det vil komme til at koste 300 for deltagelse samt lidt til materialer + der skal medbringes forskellige redskaber. Jeg kan evt. strikke en startpakke sammen til en god pris med de mest nødvendige ting. Hvad kurset skal indeholde kommer an på hvad folk er interesseret i. Det kunne være alt fra det helt basale til store sukker roser.

Skriv jeres navn og hvad I mest er interesseret i, så tager vi den der fra.

Mvh. Dorthe, Kagestudiet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

GitteC78

Gulbak skriver:

Hej

Jeg har hørt fra nogle stykker herinde at de godt kunne tænke sig et kursus i hvordan man laver kager. Jeg kunne godt lave et kursus hvis der kunne samles 10 personer. Det vil komme til at koste 300 for deltagelse samt lidt til materialer + der skal medbringes forskellige redskaber. Jeg kan evt. strikke en startpakke sammen til en god pris med de mest nødvendige ting. Hvad kurset skal indeholde kommer an på hvad folk er interesseret i. Det kunne være alt fra det helt basale til store sukker roser.

Mvh. Dorthe, Kagestudiet

De 300 kr det koster er det pr person? Hvor er planen at det skal holdes henne?

Anmeld

22. oktober 2011

Gulbak

Ja, 300 er pr. person. Det kan evt. holdes hos mig eller i nogle lånte lokaler.

Anmeld

22. oktober 2011

Gyllibik

Synes 300 lyder af lidt meget, eller ville jeg gerne være med.

Anmeld

15. november 2011

MetteMusen_THY

Gulbak skriver:

Hej

Mvh. Dorthe, Kagestudiet

Jeg er med..

Hvor og hvornår?

Anmeld

15. november 2011

Hvem?

Gulbak skriver:

Hej

Mvh. Dorthe, Kagestudiet

Jeg ku godt være intresseret i noget sukkerroser eller andet avanceret..

Hvor og hvornår?

Anmeld

15. november 2011

Majbriteriksen

Gyllibik skriver:

Synes 300 lyder af lidt meget, eller ville jeg gerne være med.

Det koster det desværre alle steder. Jeg har tænkt på at melde mig til et kursus i foråret, det koster 450 kr.

Anmeld

15. november 2011

Polkaprik

Majbriteriksen skriver:

Det koster det desværre alle steder. Jeg har tænkt på at melde mig til et kursus i foråret, det koster 450 kr.

Men så er det vel også et større kursus med 2 kager eller? Sådan er det i hvert fald der hvor jeg underviser Og så er alt med i prisen og vi har alle redskaber mm.

Anmeld

15. november 2011

Chr-Hei

Vil gerne hører hvor du regner med det bliver holdt ? altså hvad by)?

Anmeld

15. november 2011

lucas<3

jeg er os frisk. men så skal det være for begynder..

oog hvor er det henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.