NY PRIS: Babylift til bilen - Auto Carrycot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. oktober 2011

Bb3031

Drømme skriver:

Det var netop for at se hvordan den holder sig
Jeg er ret meget interesseret, skal dog lige have vendt den med kæresten først, men vi har en 8 timers tur (hvis man fratrækker pauser) når vi skal hjem til mine forældre..

Jeg får lige taget nogle billeder af den, som jeg har stående og ligger dem ind hurtigts muligt

8 timer det er godt nok en lang tur. Hvis du har læst dit svar til en af de andres indlæg, så kan du se, at det netop var af samme grund vi brugte denne lift til vores søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Bb3031

Drømme skriver:

Det var netop for at se hvordan den holder sig
Jeg er ret meget interesseret, skal dog lige have vendt den med kæresten først, men vi har en 8 timers tur (hvis man fratrækker pauser) når vi skal hjem til mine forældre..

Så er der lagt billeder ind

Anmeld

31. oktober 2011

Nina Amelia

Peiner skriver:

Så er der lagt billeder ind

Skriver lige en PB

Anmeld

31. oktober 2011

Drømme

Peiner skriver:

Jeg får lige taget nogle billeder af den, som jeg har stående og ligger dem ind hurtigts muligt

8 timer det er godt nok en lang tur. Hvis du har læst dit svar til en af de andres indlæg, så kan du se, at det netop var af samme grund vi brugte denne lift til vores søn

Det var netop det jeg læste
Som sagt skal jeg lige have snakket med kæresten om det

Har I brugt til til at have jeres barn til at sove i udover køreturene ?
Vi kigger nemlig også efter en lift til at have i barnevognen den første tid
Vil den kunne bruges til det ?

Anmeld

31. oktober 2011

Bb3031

Drømme skriver:

Det var netop det jeg læste
Som sagt skal jeg lige have snakket med kæresten om det

Har I brugt til til at have jeres barn til at sove i udover køreturene ?
Vi kigger nemlig også efter en lift til at have i barnevognen den første tid
Vil den kunne bruges til det ?

Den er desværre for stor til at kunne være i en barnevogn.Jeg brugte den til min søn i fem/ 6 måneder. Jeg stoppede kun med at bruge den, fordi han voksede ud af den (han er en meget lang dreng). Den har et mål på 81 cm (indvendige mål). Vi har været rigtig glade for den, da vi også brugte den som lift. Vi brugte den rigtig meget. Vi puttede en liftmadres i bunden af den og brugte den til ham om dagen og om natten. Utroligt nemt, når vi skulle i byen, for så havde vi hans seng med os på vejen Det betød også, at hvis min søn sov og vi skulle ud at køre, så kunne han bare blive liggende og spændes fast uden at han vågnede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.