NY PRIS: Babylift til bilen - Auto Carrycot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10.963 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Bb3031

Jane Capazo Pro auto carrycot

Babylift som gør det muligt at transportere baby liggende helt fladt i bilen.

Babyliften er købt i England og har været brugt til et barn i 5 måneder.

* Anvendelig fra 0 - 10 kg. Fra fødsel til ca. 9 måneder.

* Prisvindende babylift - Godkendt til brug i bilen under sikkerhedsforskrifter ECE R44/04.

(Fra Rådet om sikker trafik: http://www.sikkertrafik.dk/I%20bil/Boern%20i%20bilen/Naar%20du%20koeber%20autostol :

Autostole skal være godkendt efter ECE (R)-44-03 eller 44-04. Der skal være et E-mærke på stolen, og den lange talrække under eller efter E-mærket skal starte med enten 03 eller 04).

En kort beskrivelse af produktet:

* Indsprøjtet polypropylen karrosseri - Meget resistent og med høj slagfasthed og energiabsorberende polystyren materiale i siderne og hoved områder. Tilpasset form af hovedstøtten til at huse det støddæmpende materiale, uden at miste indvendig bredde (81 x 40cm).

* Sele - Holder baby sikkert på plads selv i tilfælde af en ulykke.    

* Hårdt/ stift bærehåndtag - Det beskytter babyliften fra unødvendig rokken ved at sikre, at barnets vægt er centreret. Sikrere end stof håndteret lifte.        

* Spænder til at fastgøre babyliften perfekt sikkert i bilen.

* Åndbart system, som gør det muligt for den interne luft at komme ud, hvilket forhindrer kondens.

* Roll up/ aftagelig forklæde og hætte.

* Ekstrem lav vægt.

* Ekstern ryglæn justering.

* Polstret madras base.

Babyliften er komplet med et justerbart ventilationssystem og aftagelig vaskbar foring.

Med sit mål på 81 x 40 cm er babyliften yderst rummelig og giver maksimal plads og komfort til din baby.

Babyliftens base er buet, så du kan rocke din baby i søvn.

Brug evt. liften om natten ved blot at puttet en lift madres i bunden af den.

http://www.youtube.com/watch?v=PCKPxvsWU_8

Farven som på det første billede - Lys grå og Lime

Købt til hvad der svare til ca. 2000 dkk.

Ny pris 800 kr.

SOLGT..!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

MarieLouise

Jeg er ret interesseret.. Men hvad siger du til 800? Det er lige det budgettet rækker til

Anmeld

23. oktober 2011

Bb3031

Jeg er ret interesseret.. Men hvad siger du til 800? Det er lige det budgettet rækker til

Hvis du stadig er interesseret, vil jeg gerne sælgen den til dig for 800 

Anmeld

30. oktober 2011

Bb3031

30. oktober 2011

Drømme

Er det muligt at få billeder af den du har ?

Anmeld

30. oktober 2011

Bshizzle

Jeg spør sikkert dumt

Men jeg kunne da forstille mig at det ikke ville være særlig godt for babyens hovede.. der er da ikke nogen rigtig støtte til.. i forhold til en autostol?
... eller medfølger der sådan et hovede-støtte-ting?

Smuk ser den da ud...

Anmeld

31. oktober 2011

Bb3031

Er det muligt at få billeder af den du har ?

Jeg har den, som er på det første billede. Den grå/ lime

Heller er det faktiske billeder af lige netop den jeg har du mener?

Vores er i rigtig flot stand. Der er kun ganske få ubetydelige ridster på underdelen.

Anmeld

31. oktober 2011

Bb3031

Bshizzle skriver:

Jeg spør sikkert dumt

Men jeg kunne da forstille mig at det ikke ville være særlig godt for babyens hovede.. der er da ikke nogen rigtig støtte til.. i forhold til en autostol?
... eller medfølger der sådan et hovede-støtte-ting?

Smuk ser den da ud...

En autostol vil altid være det bedste sikkerhedsmæssigt i trafikken for barnet.

Men når du skal køre langt i bil er det jo det sundhedsmæssige bedste for barnet at ligge helt fladt på ryggen.

Der medfølger ikke hovedestøtte til liften, hvilket der heller ikke gør i flere af de lignende modeller (Easylift), som kan købes i Danmark (med undtagelse for Rømer Baby Safe Sleeper). Selv lavede vi en fast rulle af en dyne og lagte rundt om Alexander, når han lå i den.

Vi boede i England de første 6 måneder af Alexanders liv og kørte derfor meget lange ture. Yder mere så er vores familie spredt godt ud over hele Danmark, så når vi var hjemme i Dk på besøg tilbragte vi mange timer på vejene. Jeg ville ikke at Alexander som spæd skulle sidde i en autostol i flere timer. Sundhedsstyrelsen anbefale jo max 30 min. i en autostol. Vi kørte tit i flere timer af gangen. Det vil hans lille ryg ikke kunne holde til.

Men ja en autostol vil altid være sikkerhedmæssigt mere forsvareligt, men ikke sundhedsmæssigt. Derfor er debatten om det også så svær

Anmeld

31. oktober 2011

Drømme

Peiner skriver:

Vores er i rigtig flot stand. Der er kun ganske få ubetydelige ridster på underdelen.

Det var netop for at se hvordan den holder sig
Jeg er ret meget interesseret, skal dog lige have vendt den med kæresten først, men vi har en 8 timers tur (hvis man fratrækker pauser) når vi skal hjem til mine forældre..

Anmeld

31. oktober 2011

Drømme

Peiner skriver:

Det var netop for at se hvordan den holder sig
Jeg er ret meget interesseret, skal dog lige have vendt den med kæresten først, men vi har en 8 timers tur (hvis man fratrækker pauser) når vi skal hjem til mine forældre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.