Anonym skriver:
Har seriøst brug for at komme ud med nogle aggressioner!!! Min kæreste er SÅ irriterende. Hvis han ikke var min kæreste og hvis det ikke var ulovligt at smadre ham med en stegepande, så havde jeg gjort det i ren frustration over ham. Vi har en fælles dreng på 2,5 mdr
Mit problem: han falder i søvn på sofaen HVER ENESTE FUCKING dag!! Og det er ikke kl 24. I dag var det feks kl kvart i 8? Og jeg bliver så sur for i dag skulle han feks tage opvasken-det lovede han- og den måtte jeg så selv tage, fordi han faldt i søvn. Han skulle også gå med hundene, men nu ligger han igen og sover. Og jeg kan ikke gå med dem, skal jo også holde øje med lillemanden, for min kæreste vågner alfrig når han græder. Det er sådan hver evigt eneste dag. Han kommer hjem, han æder den mad jeg har lavet, og falder i søvn på sofaen. Han har måske sønnen i 30 min, men jeg tager ham hurtig fra ham igen for han underholder ham ikke, han ligger ham bare i sofaen og glor selv tv. Og han lover at han nok skal gå med hundene, eller hjælpe med sønnen, eller andet, men der sker aldrig noget. Jeg er næsten stoppet med at bede om hans hjælp, for får den alligevel aldrig. Jeg kan aldrig få en aften for mig selv, for jeg tør ikke overlade sønnen til ham for han falder jo altid i søvn?? Hvordan kan man være så fucking træt? Han undskylder sig altid med at arb er hårdt- men hallo da jeg var gravid arb jeg nogengange 16 timer i træk- og når jeg så kom hjem så lavede jeg stadig alle pligter i huset- og galdt i søvn i min seng. Han har jo et normalt 8-16 job som alle andre. ?? Jeg savner jo også at have tid med ham men det har vi aldrig fordi han altid sover. Med mindre det selvf gælder playstation aften med drengene! Så kan man være vågen til kl 4-5 om natten. Jeg er efterhånden så indebrændt og sur!!!!!! Ååårh undskyld det blev langt men jeg et så frustreret over ham!!!!!!!
Når han skal tage opvasken, så skal den tages lige efter man har spist...sig det til ham
Og hvis han skal lufte hundene, så er det også efter aftensmaden, eller efter opvasken, hvis han skal ordne begge ting....færdig bum 
Og så skal han have stoppet den onde cirkel med hans søvn....for det er jo klart det fortsætter sådan, når han altid sover først på aftenen. Det bliver sådan en omgang usammenhængende søvn, og det kan virkelig godt ødelægge rytmen. Så måske han bare skal holde sig vågen, gå i seng kl. 22, og så på den måde få en ordentlig rytme ind. Så kan det være I igen kan være sammen som kærester, når den lille er blevet puttet.
jeg kan helt klart godt forstå, at du er ved at køre sur i det 
Anmeld