Jeg er så Indebrændt på ham! What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Lisbeth1985

Har du overvejet:

1. At tage en alvorlig snak med ham

2. At smide et glas vand i hovedet på ham næste gang han sover

3. Lade vær med at lave mad til ham

4. Smide ham ud

5. Flere af overstående

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har talt med ham om det mange gange!! Og jeg ville gerne vække ham, men det er umuligt- i alle de år vi har været kærester har jeg aldrig kunne vække ham! Og hvis jeg får liv i ham går der5 min så sover han videre.

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Har du overvejet:

1. At tage en alvorlig snak med ham

2. At smide et glas vand i hovedet på ham næste gang han sover

3. Lade vær med at lave mad til ham

4. Smide ham ud

5. Flere af overstående

Har smidt ham ud- mange gange! Så ændre han sig i to dage også er alt ved det gamle. Hvis jeg ikke laver mad så gør han det ikke :s også får ingen af os jo mad- og jeg kan ikkr undvære mad!! han kan sagtens gå i seng på tom mave.

Anmeld

21. oktober 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Har smidt ham ud- mange gange! Så ændre han sig i to dage også er alt ved det gamle. Hvis jeg ikke laver mad så gør han det ikke :s også får ingen af os jo mad- og jeg kan ikkr undvære mad!! han kan sagtens gå i seng på tom mave.

Så må du jo smide ham ud og lade være med at tage ham tilbage efter to dage - stå fast LÆNGE, så kan det være, at det går op for ham, hvad han er ved at miste!! 

Du kan jo også nøjes med at lave mad til dig selv

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Tror helt sikkert du er glad for de hunde, men altså kunne du ikke finde et nyt hjem til dem? Bare så du kan bruge tiden på din søn og dig selv.

Nej jeg er helt ærligt ved at brække mig over dem- for mig er de altså lidt en pestilens. Har foreslået at gå af med den ene bare men min kæreste nægter!! Han siger at når man har taget ansvaret gor en hund så skiller man sig ikke af med den igen. Men jeg synes jo bare ikke vi lever op til det ansvar, da de jo ikke får den opmærksomhed de burde :/ jeg fik hund længe før jeg blev gravid- kunne jeg se ud i frentiden havde jeg ikke fået hund.

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Så må du jo smide ham ud og lade være med at tage ham tilbage efter to dage - stå fast LÆNGE, så kan det være, at det går op for ham, hvad han er ved at miste!! 

Du kan jo også nøjes med at lave mad til dig selv

Har prøvet ikk at lave mad til ham men han falder stadig i søvn med det samme. Synes bare det er svært at smide ham ud, kan ikke sidde i huset alene og ved at han vil gå helt amok

Anmeld

21. oktober 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Har seriøst brug for at komme ud med nogle aggressioner!!! Min kæreste er SÅ irriterende. Hvis han ikke var min kæreste og hvis det ikke var ulovligt at smadre ham med en stegepande, så havde jeg gjort det i ren frustration over ham. Vi har en fælles dreng på 2,5 mdr Mit problem: han falder i søvn på sofaen HVER ENESTE FUCKING dag!! Og det er ikke kl 24. I dag var det feks kl kvart i 8? Og jeg bliver så sur for i dag skulle han feks tage opvasken-det lovede han- og den måtte jeg så selv tage, fordi han faldt i søvn. Han skulle også gå med hundene, men nu ligger han igen og sover. Og jeg kan ikke gå med dem, skal jo også holde øje med lillemanden, for min kæreste vågner alfrig når han græder. Det er sådan hver evigt eneste dag. Han kommer hjem, han æder den mad jeg har lavet, og falder i søvn på sofaen. Han har måske sønnen i 30 min, men jeg tager ham hurtig fra ham igen for han underholder ham ikke, han ligger ham bare i sofaen og glor selv tv. Og han lover at han nok skal gå med hundene, eller hjælpe med sønnen, eller andet, men der sker aldrig noget. Jeg er næsten stoppet med at bede om hans hjælp, for får den alligevel aldrig. Jeg kan aldrig få en aften for mig selv, for jeg tør ikke overlade sønnen til ham for han falder jo altid i søvn?? Hvordan kan man være så fucking træt? Han undskylder sig altid med at arb er hårdt- men hallo da jeg var gravid arb jeg nogengange 16 timer i træk- og når jeg så kom hjem så lavede jeg stadig alle pligter i huset- og galdt i søvn i min seng. Han har jo et normalt 8-16 job som alle andre. ?? Jeg savner jo også at have tid med ham men det har vi aldrig fordi han altid sover. Med mindre det selvf gælder playstation aften med drengene! Så kan man være vågen til kl 4-5 om natten. Jeg er efterhånden så indebrændt og sur!!!!!! Ååårh undskyld det blev langt men jeg et så frustreret over ham!!!!!!!

Når han skal tage opvasken, så skal den tages lige efter man har spist...sig det til ham  Og hvis han skal lufte hundene, så er det også efter aftensmaden, eller efter opvasken, hvis han skal ordne begge ting....færdig bum 

Og så skal han have stoppet den onde cirkel med hans søvn....for det er jo klart det fortsætter sådan, når han altid sover først på aftenen. Det bliver sådan en omgang usammenhængende søvn, og det kan virkelig godt ødelægge rytmen. Så måske han bare skal holde sig vågen, gå i seng kl. 22, og så på den måde få en ordentlig rytme ind. Så kan det være I igen kan være sammen som kærester, når den lille er blevet puttet.

jeg kan helt klart godt forstå, at du er ved at køre sur i det 

Anmeld

21. oktober 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Har prøvet ikk at lave mad til ham men han falder stadig i søvn med det samme. Synes bare det er svært at smide ham ud, kan ikke sidde i huset alene og ved at han vil gå helt amok

Nu er man jo nogle gange nødt til at tage affære, hvis man vil have, at tingene skal ændre sig Jeg håber, at du finder ud af det

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Præcis sådan var min kæreste også indtil for nogle uger siden.. bortset fra han tit faldt i søvn kl 17  jeg sagde det hårdt for første gang og sagde det som krav.. det hjalp.. nu sover han når lille fisen er lagt og mad, huslige ting osv ER gjort!! Det har virkelig hjulpet.. og jeg var ved at give op efter 3 år.. jeg har simpethen været for flink!!

Har jo sagt tusind gange til ham han skal tage sig sammen suk. Føler mig helt ærligt som alene mor

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Har jo sagt tusind gange til ham han skal tage sig sammen suk. Føler mig helt ærligt som alene mor

Ja kender det.. jeg troede heller ikke det ville ændre sig.. men jeg meldte mig f.eks ind i motions center og tog så bare afsted.. jeg sagde at jeg skulle også have bare lidt tid til mig selv.. ved ikke hvad der vendte op og ned på det.. men tror bare det var en slags ultimatum.. gør noget.. eller lad vær og end med at være alene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.