fordele / ulemper ved bystroom pudsletasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

ano14316

Jeg har en alma, og kan ikke se nogen ulemper

fordele: stor, rummelig, massere af små rum, kan også bruges som alm. taske når bebs er færdig med bleer, ikke så fiminin at manden ikke kan gå rundt med den..

måske er den eneste ulempe at den kun fåes i kunst læder og ikke rigtig skind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

ano14316

piap skriver:

Tak for jeres svar  har kig på denne her DIDI Black

har bare et spørgsmål hvor megt kan i ha i den? skriv gerne hvad i har ?

kan ikke se dit billed

Anmeld

25. oktober 2011

piap

_-Kathrine-_ skriver:

Den eneste ulempe er at jeg ikke har 2..... Jeg eeeeeeeeelsker den jeg har

hvilken model har du ?

Anmeld

25. oktober 2011

_-Kathrine-_

piap skriver:

hvilken model har du ?

Jeg har en sort BEA og ville helt vildt gerne ha en AIDA

Anmeld

25. oktober 2011

spj

Jeg har den model der hedder Bea. Jeg er super glad for den. Der kan være alt i den til en hel dag ude. Både ekstra tøj, pudsleting, mad og legetøj + ting til mig selv.

Kan kun anbefale den.

Anmeld

25. oktober 2011

piap

tænker på at købe denne DIDI model men er bare i tvivl om hvor meget plads  der er i den?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2011

Ansemusen

Jeg kan ikke huske hvad vores hed. Men remmen knækkede første gang tasken var i brug. Jeg nåede lige at gå 400 meter, så knækkede den. Vi byttede tasken, og det samme skete. Vi måtte så vente længe på evt. at få en ny igen, og brugte den derfor længe uden en rem der fungerede. Og de små metaldupper i bunden røg af og den immiterede læder krakkellerede. Så vi var OVERHOVEDET ikke tilfredse!!! Men de sagde, at de ville ændre den. Og den ser også lidt anderledes ud nu. Så måske det er forbedret... Mht. plads, har vi ikke kunne finde en anden som kunne måle sig hermed!

Anmeld

25. oktober 2011

piap

Ansemusen skriver:

Jeg kan ikke huske hvad vores hed. Men remmen knækkede første gang tasken var i brug. Jeg nåede lige at gå 400 meter, så knækkede den. Vi byttede tasken, og det samme skete. Vi måtte så vente længe på evt. at få en ny igen, og brugte den derfor længe uden en rem der fungerede. Og de små metaldupper i bunden røg af og den immiterede læder krakkellerede. Så vi var OVERHOVEDET ikke tilfredse!!! Men de sagde, at de ville ændre den. Og den ser også lidt anderledes ud nu. Så måske det er forbedret... Mht. plads, har vi ikke kunne finde en anden som kunne måle sig hermed!

mener du at der er meget plads i den?

Anmeld

25. oktober 2011

piap

ano14316 skriver:

kan ikke se dit billed

skulle du gerne kunne nu

Anmeld

25. oktober 2011

Ansemusen

piap skriver:

mener du at der er meget plads i den?

Ja  Den Baby Stroom taske vi havde, var god mht. plads!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.