Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften skønne kvinder
ja som overstriften lyder vil jeg/vi gerne høre fordele / ulemper med bystroom pudsletasker? sagen er nemlig den at min kære kommende mand vil forære mig en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg kan ikke fortælle nogen ulemper...
ELSKER DEN....
Maja88 skriver: jeg kan ikke fortælle nogen ulemper... ELSKER DEN....
Den er dejlig rummelig og fyldt med en masse små rum og er bare så super til at have en masse med...
jo måske en ulempe er netop den er så stor. så den fylder..
men jeg ville aldrig bytte min for noget andet
Maja88 skriver: Den er dejlig rummelig og fyldt med en masse små rum og er bare så super til at have en masse med... jo måske en ulempe er netop den er så stor. så den fylder.. men jeg ville aldrig bytte min for noget andet
hvilken model har du ?
piap skriver: hvilken model har du ?
CAJA og en fra mødregruppen har BEA og er også kun tilfreds
Jeg havde BEA og elskede den - lige indtil den gik i stykker. Så fik jeg en ny - og den gik også i stykker...
Det er dog et år siden nu, så de har forhåbentlig forbedret modellen lidt.
Men jeg var glad for designet og den var dejlig rummelig.
piap skriver: Godaften skønne kvinder ja som overstriften lyder vil jeg/vi gerne høre fordele / ulemper med bystroom pudsletasker? sagen er nemlig den at min kære kommende mand vil forære mig en
Remmen gik i stykker efter 9 dages brug. Fik dog fluks en ny da jeg kontaktede dem Så er idag super glad for min! Det er den der hedder Alma og synes den er virkelig lækker og ikke alt for pusletaske-agtig
Tak for jeres svar har kig på denne her
har bare et spørgsmål hvor megt kan i ha i den? skriv gerne hvad i har ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128