Hold da op ,, Chokeret ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Ja det var desværre en tråd som virkelig kørte af sporet igen, men jeg kan overhoved ikke forstå at der lige er et par personer der bliver sure over et indlæg om hvorfor man melder sine børn til en fotokonkurence jeg har selv tænkt over det og det har INTET med majbritt at gøre (jeg er selv en af dem der synes det trist hun ikke er her mere) Jeg tænkte først selv over det da det blev nævn at der var nogen der hentydet til noget...
Majbritt er her desværre ikke mere og har ikke været det længe, vi kan jo altså ikke tænke over alle de indlæg der bliver skrevet om der lige er en forbindelse til en tidligere medarbejder.
Hvis der en der undre sig over hvorfor man melder sine børn til en fotokonkurence jamen så er der sgu da ikk et bedre sted at spørge end på en side fyld med mødre til børn at der så nogen der ikke kan blande sig uden om og skal tro at det har med en tidligere medlem at gøre synes jeg bare er synd for så er det der bliver den ballade...

Knus Diana som overhoved ikke tænkte på at samligene det med majbritt før det blev nævn. og som selv er en af dem der tænkte hvorfor men melder sine børn...

Kan ikke blive mere enig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

wamse

Loggidut skriver:

øh wamse, det er en god ide at se den debat med fotokonkurencen, for ingen bliver talt grimt om, og ingen bliver frosset ude...

den var baseret på ren og skær nysgerrighed over for de konkurencer.

knus fra sloggi.

Nu kørte der jo også før diverse debatter omkring dette ikke? Der blev der bestemt mobbet og frosset ude. Nu er det jo ikke kun denne ene gang at jeg synes at nogle mennesker burde kunne springe nogle emner over, hvis de på forhånd ved at det irriterer dem

Anmeld

5. februar 2009

Loggidut

wamse skriver:

Nu kørte der jo også før diverse debatter omkring dette ikke? Der blev der bestemt mobbet og frosset ude. Nu er det jo ikke kun denne ene gang at jeg synes at nogle mennesker burde kunne springe nogle emner over, hvis de på forhånd ved at det irriterer dem

nej der har du ret, jeg troede kun lige det var den med konkurencen du mente

for der var vitterlig ingen mobning...øh, ikke jeg har set ihvertfald

Anmeld

5. februar 2009

Rasmine

Jeg kan altså ikke se nogen som bliver frosset ud.
Det kommer vel an på hvordan man tiltaler andre selv?
Skriver man med store bogstaver/råber, er det vel en selvfølgelig at man bliver betragtet som...
Tja, har ikke ord.

Anmeld

5. februar 2009

Mca<3

Jeg er sikker på Eva ikke lavede den debat møntet på Maibritt,,
Men syntes hurtigt den kom lidt på sporet .. Det var nu det første jeg tænkte da jeg læste den

Anmeld

5. februar 2009

Mca<3

Loggidut skriver:

jeg forstår simpelthen ikke hvorfor folk tager sådan på vej, og igen vil jeg godt understrege at jeg ikke er vred over at folk gør det..og det er på ingen måder skrevet for at ramme nogen dether.

men i den debat om fotokonkurence, undrede jeg mig virkelig over hvad drivmidlet var.
ja jeg kan også undre mig over hvad drivmidlet er i folk som renser deres tagrender.

jeg loggede mig på den debat, fordi jeg vitterlig tror på der ikke ligger noget ondt bag den.

det er ikke tit jeg forsvarer Eva i en debat, men her vil jeg altså gerne, for du finder overhovedet ikke noget som helst grimt i de dumme diskutioner der fik Twin til at smutte, mellem Twin og Eva.
Jeg ved da godt at enmet er kanont følsomt, men jeg sidder virkelig med en undren over hvorfor folk vælger at satse så højt på en fotokonkurence, og jeg mener virkelig der kom nogle ret flotte, og sobre svar, som jeg i grunden kunne bruge til en masse.
Men pludselig sprang bomben...og jeg undre mig stadig over hvorfor den bombe sprang...og jeg har spurgt pænt til personen som blev vred, dog uden at få svar.

jeg ser den debat som noget sobert, og oprigtigt.

hvis Eva havde haft et horn i siden på nogen, er jeg ret sikker på hun havde gået den direkte vej, i stedet for at begynde en debat!

jeg ser ikke noget ondt i det, mener ikke selv noget ondt med det, har bare en oprigtig nysgerrighed, på det her plan, tænk om man selv kunne finde nogle konkurencer med fede præmier (gad sgu godt vinde en halv mill!)

Også sikker på at det startede som en debat fra Evas side ,, Men tråden fik hurtigt undertoner ..

Anmeld

5. februar 2009

wamse

Mebach skriver:

Jeg kan altså ikke se nogen som bliver frosset ud.
Det kommer vel an på hvordan man tiltaler andre selv?
Skriver man med store bogstaver/råber, er det vel en selvfølgelig at man bliver betragtet som...
Tja, har ikke ord.

Bliver betragtet som en hvad??
Nu er det skrevne ord ofte ret utaknemligt og kan ret meget misforståes, og når jeg nu (kun et eksempel) i et indlæg i dag skriver med store bogstaver, så er der i dette tilfælde et smil bag.
Forstår bare slet ikke hvorfor man ikke kan være mere large overfor hinanden, altså der er da også nogle som næsten har det som hobby at oprette afstemninger her inde, men så springer jeg jo over det ikke? Jeg sætter mig jo ikke til at oprette en afsteming selv om emnet

Anmeld

5. februar 2009

Loggidut

3 gangs mor skriver:

Men syntes hurtigt den kom lidt på sporet .. Det var nu det første jeg tænkte da jeg læste den

må jeg gætte det var med garanti det jeg skrev...grunden til jeg skrev som jeg gjore var for at fortælle hvor min nysgerrighed lå, og somjeg også skrev, måske endda gentagne gange, så var det ikke for at prikke nogen...på nogen måder, og fik også hurtigt knækket den snak igen...

jeg ville vitterlig gerne høre hvorfor folk vælger at smide billeder ud til konkurencer...det var faktisk alt.

jeg synes ikke folk skal hænges ud, er jo i grunden ligeglad...bare folk ikke igen og igen inddrager mig i deres afstemninger.

så fra min side af var der intet overhovedet, ondt i mit indlæg.

Anmeld

5. februar 2009

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Jeg forstår så ikke at jeg pludselig blev modpolen til majbritt i dit oplæg...det blev jeg ærligtalt ret ked af.
Hvis du går ind og læser hvor den går galt og hvorfor, så er jeg i hvert fald stået af meget tidligt og meldte mig ud af den debat.
Jeg startede en debat men jeg sluttede den bestemt ikke i går, det var der mange andre der ønskede at gøre.
Så kunne du være venlig at lade være med at blande mig ind i det.
Jeg har på ingen måde være aktiv i andres brugere exit....
Men jeg undres over hvorfor og spørger og får gode svar....du kunne jo spørge hvorfor jeg viste mine bryster...vil gerne svare dig her-smiler- det gjorde jeg af flere grunde, 1: der er andre førtykke eller kommende tynde som vil ende op med at være lige så sørgelig som jeg var at se på og så er det sørme rart at se det kan ændres....Men nu har vi jo flere gange hørt at din krop ikke har ændret sig overhoved, så du kan selvfølgelig ikke sætte dig ind i at have et handicap på det område.
2: jeg er så glad for dem og de er så smukke, så ville da gerne vise dem, til dem der gad. Men det var nu ret frivilligt og jeg vandt intet på dem-griner.

Knus til dig, med ønsket om lige at tænke over om det er nødvendigt at blive personlig....

Anmeld

5. februar 2009

Mca<3

Eva skriver:

Jeg forstår så ikke at jeg pludselig blev modpolen til majbritt i dit oplæg...det blev jeg ærligtalt ret ked af.
Hvis du går ind og læser hvor den går galt og hvorfor, så er jeg i hvert fald stået af meget tidligt og meldte mig ud af den debat.
Jeg startede en debat men jeg sluttede den bestemt ikke i går, det var der mange andre der ønskede at gøre.
Så kunne du være venlig at lade være med at blande mig ind i det.
Jeg har på ingen måde være aktiv i andres brugere exit....
Men jeg undres over hvorfor og spørger og får gode svar....du kunne jo spørge hvorfor jeg viste mine bryster...vil gerne svare dig her-smiler- det gjorde jeg af flere grunde, 1: der er andre førtykke eller kommende tynde som vil ende op med at være lige så sørgelig som jeg var at se på og så er det sørme rart at se det kan ændres....Men nu har vi jo flere gange hørt at din krop ikke har ændret sig overhoved, så du kan selvfølgelig ikke sætte dig ind i at have et handicap på det område.
2: jeg er så glad for dem og de er så smukke, så ville da gerne vise dem, til dem der gad. Men det var nu ret frivilligt og jeg vandt intet på dem-griner.

Knus til dig, med ønsket om lige at tænke over om det er nødvendigt at blive personlig....

Jeg mener slet ikke at det var dig der startede på Maibritt debatten ,, den kom bare luskende ind af side døren ,,, Som jeg skrev i mit indlæg ,, flot at du har tabt dig ,, glad på dine vejne ,, Brugte bare dig som eksempel ,, ikke noget ondt i det ,, syntes det fremgår tydligt af mit indlæg at både dig og mai-britt har noget at være glade for og har gjort opmærksom på det flere gange ja og ????? Det syntes jeg ikke i skal have på hatten for ... Nu var du bare den jeg gentagende gange har lagt mærke til pga du har haft mange indlæg om dit vægt tab og kommende plastik operationer .. Der var sgu intet ondt i det ,, så kan jeg jo ikke lave et indlæg om at folk skal opføre sig sobert hvis jeg ikke selv gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.