3 gangs mor skriver:
Jeg er sikker på Eva ikke lavede den debat møntet på Maibritt,,
Men syntes hurtigt den kom lidt på sporet .. Det var nu det første jeg tænkte da jeg læste den 
Jeg forstår så ikke at jeg pludselig blev modpolen til majbritt i dit oplæg...det blev jeg ærligtalt ret ked af.
Hvis du går ind og læser hvor den går galt og hvorfor, så er jeg i hvert fald stået af meget tidligt og meldte mig ud af den debat.
Jeg startede en debat men jeg sluttede den bestemt ikke i går, det var der mange andre der ønskede at gøre.
Så kunne du være venlig at lade være med at blande mig ind i det.
Jeg har på ingen måde være aktiv i andres brugere exit....
Men jeg undres over hvorfor og spørger og får gode svar....du kunne jo spørge hvorfor jeg viste mine bryster...vil gerne svare dig her-smiler- det gjorde jeg af flere grunde, 1: der er andre førtykke eller kommende tynde som vil ende op med at være lige så sørgelig som jeg var at se på og så er det sørme rart at se det kan ændres....Men nu har vi jo flere gange hørt at din krop ikke har ændret sig overhoved, så du kan selvfølgelig ikke sætte dig ind i at have et handicap på det område.
2: jeg er så glad for dem og de er så smukke, så ville da gerne vise dem, til dem der gad. Men det var nu ret frivilligt og jeg vandt intet på dem-griner.
Knus til dig, med ønsket om lige at tænke over om det er nødvendigt at blive personlig....
Anmeld