Og målløs er jeg sgu også ,,, Har ikke været på siden i går eftermiddags og ser nu tråden omkring foto konkurrencer ... Uden frygt for at blive hadet ud tilkende giver jeg nu min mening ... Hvor er det dog barnligt ,,, ærligt jeg syntes også Maibritt var for meget ,, jeg fik også mails på Face book mm omkring at stemme på hendes drenge .. MEENN kunne da aldrig drømme om at stemme eller om at skrive grimt omkring Maibritt ,, Hva pokker rager det dog mig hun har det sådan og så gerne vil vise sine børn frem hele tiden . Hun er glad for dem .. Kan jo bare slette hendes mails eller lade være at glo på hendes debatter ,, Ligesom jeg som regel heller ikke læser alle Evas debatter omkring hendes krop eller skal ind og se billeder af hendes nye bryster .. Hva rager det dog mig ??? Hva rager Maibritts børn mig ??? Eva er glad for sin krop og vægt tab hatten af for det ,, flot ,, vi hører meget om det herinde .. Maibritt glad for sine børn ,, de var ved at dø da de var små og er blevet til 2 fine drenge ,, dejligt .. Kan sgu næsten ikke se forskellen ,, den ene vil vise børn , den anden krop syntes det hele udmunder sig i det samme som er blevet drøftet på foto konkurrence tråden .. Måske lavt selvværd ,,, og jeg syntes faktisk også at den tråd er rettet mod Maibritt ,,, Skal vi ikke til at te os som voksne mennesker ,, ?? Når alt kommer til alt så er vi nok lige mennesker alle sammen som prøver at fordrive tiden lidt
Tak kom af med alt det jeg gerne ville af med længe ,,
jeg forstår simpelthen ikke hvorfor folk tager sådan på vej, og igen vil jeg godt understrege at jeg ikke er vred over at folk gør det..og det er på ingen måder skrevet for at ramme nogen dether.
men i den debat om fotokonkurence, undrede jeg mig virkelig over hvad drivmidlet var.
ja jeg kan også undre mig over hvad drivmidlet er i folk som renser deres tagrender.
jeg loggede mig på den debat, fordi jeg vitterlig tror på der ikke ligger noget ondt bag den.
det er ikke tit jeg forsvarer Eva i en debat, men her vil jeg altså gerne, for du finder overhovedet ikke noget som helst grimt i de dumme diskutioner der fik Twin til at smutte, mellem Twin og Eva.
Jeg ved da godt at enmet er kanont følsomt, men jeg sidder virkelig med en undren over hvorfor folk vælger at satse så højt på en fotokonkurence, og jeg mener virkelig der kom nogle ret flotte, og sobre svar, som jeg i grunden kunne bruge til en masse.
Men pludselig sprang bomben...og jeg undre mig stadig over hvorfor den bombe sprang...og jeg har spurgt pænt til personen som blev vred, dog uden at få svar.
jeg ser den debat som noget sobert, og oprigtigt.
hvis Eva havde haft et horn i siden på nogen, er jeg ret sikker på hun havde gået den direkte vej, i stedet for at begynde en debat!
jeg ser ikke noget ondt i det, mener ikke selv noget ondt med det, har bare en oprigtig nysgerrighed, på det her plan, tænk om man selv kunne finde nogle konkurencer med fede præmier (gad sgu godt vinde en halv mill!)