ville i føle jer snydt/overset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

lycly

anetteb skriver:

- hvis i flere gange har hørt/læst om diverse udflugter og familiehygge ture din svigermor og svigerinde + børn, har været på sammen, uden at du var blevet inviteret med?

- jeg føler mig lidt overset/snydt lige nu.
muligvis jeg ikke har født endnu, men jeg kan da stadig plaske rundt i svømmehallen? ( hvilket min ryg ville blive MEGET glad for )
Min svigermor skriver højt og tydeligt om diverse udflugter hun har været på med sin anden svigerdatter og børnebørn, på facebook. - og ærlig talt. jeg er sgu lidt jaloux.

Synes det er mærkeligt de aldrig spørger om jeg vil med nogen steder hen, og hvad så når jeg har født? Vil min datter så også blive overset/snydt for en legolands tur? - det kunne jeg godt frygte. Føler det kun er dem der kan lave sådan nogle ting sammen, og at vi eller jeg, aldrig bliver inviteret med til noget.

er det bare mig der er mærkelig?

Jeg forstår dig godt. Har du snakket med din kæreste om det ? For det lyder virkelig ikke særlig fair det der. Og man kan da frygte lidt at din datter bliver snydt for forskellige ture og oplevelser. 

Du får lige et 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Anette&Sophia

Henriette Aaby skriver:

Ej det var s.. da også dårlig stil! Så kan jeg godt forstå du føler dig overset

Så tænker jeg at du skal gøre op med dig selv om det er kampen værd?

Men jeg tror nok svigermor kan blive en god farmor alligevel

Jeg krydser i hvert fald finger

selvfølgelig skal hun nok blive en god farmor, det er hun jo også for de to andre.
- men ja, synes efterhånden jeg har prøvet mit for at sikre hun føler sig velkommen hos os, osv.

Anmeld

22. oktober 2011

Anette&Sophia

LunaLykke skriver:

Jeg forstår dig godt. Har du snakket med din kæreste om det ? For det lyder virkelig ikke særlig fair det der. Og man kan da frygte lidt at din datter bliver snydt for forskellige ture og oplevelser. 

Du får lige et 

Har fortalt ham det hver gang der har været noget, han virker også som om han synes det er lidt mærkeligt.

& mange tak for krammeren

Anmeld

22. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Det værste er næsten, at jeg står ved siden af anette til barselsfesten og højlydt faktisk kommentere det (i sjov), men alligevel går hun bare videre.

Anette mus, håber i finder ud af det snart, det bliver nok en svær samtale, men den er nødvendig for i kan få det bedre.
Har i forresten snakket med hende om barnedåben?

Har prøvet at snakke med hende så mange gange om at hun skal føle sig velkommen hos os, osv. men det er lidt som om at det skal fortælles hver dag, før hun kan huske det. hvis man kan sige det sådan.
- da hun sagde til ulrik at hun ikke følte sig velkommen herude, ringede jeg og fortalte hende at det skulle hun overhovedet ikke, for det var hun ihvert fald osv.
mens vi snakkede sad hun bare, mmh, mmh, mmh. nå men jeg har altså gæster, siger hun så efter 5-6 minutters peptalk fra mig om at hun ikke skal føle det sådan.  øøh okay?

Har rykket ulrik for det, men tror ikke han har sagt noget endnu :/

Anmeld

22. oktober 2011

Henriette Aaby

anetteb skriver:

selvfølgelig skal hun nok blive en god farmor, det er hun jo også for de to andre.
- men ja, synes efterhånden jeg har prøvet mit for at sikre hun føler sig velkommen hos os, osv.

Så kan du jo heller ikke gøre mere Og det er skønt du tror på hendes evner som farmor

Anmeld

22. oktober 2011

Anette&Sophia

Henriette Aaby skriver:

Så kan du jo heller ikke gøre mere Og det er skønt du tror på hendes evner som farmor

Det har hun bevist ved de to andre, at hun ikke lytter til forældrenes grænser er så en anden ting hehe.

men føler ikke rigtig det hjælper at blive ved, jeg gider ihvert fald ikke at bruge kræfter på det mere - har andre ting at tænke på :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.