Frygteligt!!! SÅ dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Carina:-)

BabyDec2010 skriver:

For det første er du på ingen måde hverken nogen dårlig mor eller noget dårligt menneske, det kan ske for enhver!

For det andet hvis hun skreg/græd og ikke har kastet op eller været meget træt efter, skulle der ikke være grund til bekymring, men hvis du alligevel er urolig så kontakt evt. lægevagten (går ud fra din egen læge har lukket )

Vi prøvede det selv med vores søn da han var 5,5 mdr. i Malaga, han faldt ned fra en solseng og nøj jeg ved hvordan du har det, man har det virkelig skidt! Men der skete ikke noget og han græd, højlyt af chokket!

Men man kan ikke lade være med at have skyldfølelse, og se det fra en anden side af, det ville være HELT skidt hvis du ikke havde den dårlige samvittighed, det er bare tegn på at du er en beskyttende og elskende mor!

Brud viser sig ikke ved ændret adfærd.

Det skete for en i min mdrgrp og pigen havde et brud  i skulderen som først blev opdaget da hun blev røtgenfotograferet.

Deres knogler og kranie er "blødt" så brud giver dem ikke samme form for smerter som hos større børn og voksne.

Men derfor er det jo stadig noget der skal behandles.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Baby2010/2013

isabellamor skriver:

ja villads faldt ud af højstolen og landede på hovedet ned i gulvet. og jeg havde det FORFÆRDELIGT.... 

nu har han sele på i højstolen..

måske du skal lægge puslepuden på gulvet fremover og skifte hende dernede..  det er ikke sjovt når sådan noget sker..

ved ikke om du har ringet til lægen eller skadestuen. men evt lige hold øje med hende og om hun har ændringer i sin opførsel og bliver sløj eller får feber... hun kan jo muligvis have fået en lille hjernerystelse.. så holde hende gerne vågen her reste af dagen og så ellers bare hold øje med hende.. bliver du bekymret så ring til skadestuen eller lægevagten.. 

til dig.. 

Anmeld

21. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

Min dattet fik møvet sig ned fra puslepladsen på badeværelset og forover ned på flisegulvet. Jeg har det elendigt over at jeg kunne være så uopmærksom. Hun er kun 3 mdr. Troede ikke at hun kunne det allerede. 

Har ikke brug for løftede pegefingre. Har det skidt nok i forvejen. Er der andre der har prøvet noget lignende? Har sådan brug for et par opmuntrende ord...

puha, jeg kender den følse.. sådan noget er aldrig sjovt :/. jeg ville dengang min søn var 3mdr ca vise ham hans spejlbillede på toilettet i spejlet selvf, men han blev så ivrig at han lænede sig frem over at jeg ikke kunne nå at reagere at han slog hoved ned i den glashylde der var under spejlet og min datterer også faldet ned fra pudslebordet fordi jeg ville bukke mig ned og tage sutten der lå lige under mig det sker for næsten alle, og bestemt ikke nogen sjov situartion. det er desværre bare sådan nogen ting der sker ind i mellem, og man lærer på "den hårde" måde at man skal lige holde ved barnet når det lægger alene. men derud over synes jeg lige du skal have en ordentlig

Anmeld

21. oktober 2011

skønneunger

Anonym skriver:

Min dattet fik møvet sig ned fra puslepladsen på badeværelset og forover ned på flisegulvet. Jeg har det elendigt over at jeg kunne være så uopmærksom. Hun er kun 3 mdr. Troede ikke at hun kunne det allerede. 

Har ikke brug for løftede pegefingre. Har det skidt nok i forvejen. Er der andre der har prøvet noget lignende? Har sådan brug for et par opmuntrende ord...

min ældste dreng tog den også fra puslepladsen en gang, ned på et trægulv

det er virkelig en forfærdelig følelse man har bagefter, men husk på man er jo kun et menneske og laver sgu nogle fejl en gang imellem.

Anmeld

21. oktober 2011

A&F

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

I er søde alle sammen 

Har selvfølgelig været på skadestuen med hende lige efter det var sket. Og jeg bruger helst ikke puslepladsen mere. Har lidt traume over det. Føj en skrækkelig følelse 

Lyder grimt, men er nu glad for at jeg ikke er den eneste det er sket for. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.