Frygteligt!!! SÅ dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min dattet fik møvet sig ned fra puslepladsen på badeværelset og forover ned på flisegulvet. Jeg har det elendigt over at jeg kunne være så uopmærksom. Hun er kun 3 mdr. Troede ikke at hun kunne det allerede. 

Har ikke brug for løftede pegefingre. Har det skidt nok i forvejen. Er der andre der har prøvet noget lignende? Har sådan brug for et par opmuntrende ord...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

Min dattet fik møvet sig ned fra puslepladsen på badeværelset og forover ned på flisegulvet. Jeg har det elendigt over at jeg kunne være så uopmærksom. Hun er kun 3 mdr. Troede ikke at hun kunne det allerede. 

Har ikke brug for løftede pegefingre. Har det skidt nok i forvejen. Er der andre der har prøvet noget lignende? Har sådan brug for et par opmuntrende ord...

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Anmeld

21. oktober 2011

Koen.

Min fattet faldt os ned fra puslebordet da hun var lille og ned på vores fliser gulv, det gav en ordenlig bule og et kæmpe hak i min samvittighed, men ved du hvad, uheld sker bare

Et kæmpe kram til dig og god bedring til musen

Anmeld

21. oktober 2011

Koen.

tanja. skriver:

Min fattet faldt os ned fra puslebordet da hun var lille og ned på vores fliser gulv, det gav en ordenlig bule og et kæmpe hak i min samvittighed, men ved du hvad, uheld sker bare

Et kæmpe kram til dig og god bedring til musen

Datter sku der stå, sprog spasser tanja

Anmeld

21. oktober 2011

D-Micka

Det er jo hvad der kan ske.. ¨
Håber i begge har det okay

Anmeld

21. oktober 2011

Carina:-)

Har du fået hende tjekket?

Hun kan have et brud du ikke selv kan se.

Anmeld

21. oktober 2011

LR85

Vores dreng er også faldet ned a sengen engang. Man har det frygteligt. Det sker ikke igen for jer, og du er absolut heller ikke den første eller sidste det er sket for

Anmeld

21. oktober 2011

Baby2010/2013

For det første er du på ingen måde hverken nogen dårlig mor eller noget dårligt menneske, det kan ske for enhver!

For det andet hvis hun skreg/græd og ikke har kastet op eller været meget træt efter, skulle der ikke være grund til bekymring, men hvis du alligevel er urolig så kontakt evt. lægevagten (går ud fra din egen læge har lukket )

Vi prøvede det selv med vores søn da han var 5,5 mdr. i Malaga, han faldt ned fra en solseng og nøj jeg ved hvordan du har det, man har det virkelig skidt! Men der skete ikke noget og han græd, højlyt af chokket!

Men man kan ikke lade være med at have skyldfølelse, og se det fra en anden side af, det ville være HELT skidt hvis du ikke havde den dårlige samvittighed, det er bare tegn på at du er en beskyttende og elskende mor!

Anmeld

21. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

ja villads faldt ud af højstolen og landede på hovedet ned i gulvet. og jeg havde det FORFÆRDELIGT.... 

nu har han sele på i højstolen..

måske du skal lægge puslepuden på gulvet fremover og skifte hende dernede..  det er ikke sjovt når sådan noget sker..

ved ikke om du har ringet til lægen eller skadestuen. men evt lige hold øje med hende og om hun har ændringer i sin opførsel og bliver sløj eller får feber... hun kan jo muligvis have fået en lille hjernerystelse.. så holde hende gerne vågen her reste af dagen og så ellers bare hold øje med hende.. bliver du bekymret så ring til skadestuen eller lægevagten.. 

til dig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.