Hjælp ang Kat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

2babygirls

Trine89 skriver:

sår'n en må jeg vist hente på mandag  

og jah ellers må jeg søge på det der orijen 

Gør det, så må vi håbe han falder for smagen... Bare IKKE vælge den med fisk, den STINKER haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Jakob'sMor

Trine89 skriver:

Hej med jer. 

Jeg ved der er en nogle derude som ved lidt om katte  

Jeg har brug for et godt råd eller to.

Min Kat er kommet i tanke om at han ikke rigtig vil spise.
Først troede jeg det var fordi han var blevet træt at det han fik.

I en Laaaaang periode har han ikke ville spise andet end wiskas og så har han fået det med oksekød da det somregl kun er den smag de har med i netto som er der vi oftes handler. men jah det ville han pludselig ikke spise så jeg har nu prøvet med en 3-4 forskellige mærker og smag med han vil stadig ikke rigtig spise.

kan det være fordi han er jaloux på vores datter?? hvilket jeg heller ikke kan forstå fordi vi snakker stadig med ham og han kommer stadig og putter hos os om aften når vi sidder i sofaen. og det er egentlig kun om aften han er inden (og sår'n har det altid været). altså det er ikke fordi vi har mindre tid til ham.

Vi har også kat og da vi kom hjem med Jakob efter at havde været væk i 5 dage (havde pasning til ham) vendte hans personlighed og opførsel på 0,5, han gjorde alt han ikke måtte og spiste og drak heller ikke som han plejede men gjorde alt for at få vores opmærksomhed - han er blevet gode gamle Spike igen, så mit bud er at jeres kat pludselig ikke kan lide at dele jer med nogen

Anmeld

21. oktober 2011

Trine89

Tina&Martin skriver:

Gør det, så må vi håbe han falder for smagen... Bare IKKE vælge den med fisk, den STINKER haha

han er heller ikke ret vild med fisk  

Anmeld

21. oktober 2011

Trine89

Jakob'sMor skriver:

Vi har også kat og da vi kom hjem med Jakob efter at havde været væk i 5 dage (havde pasning til ham) vendte hans personlighed og opførsel på 0,5, han gjorde alt han ikke måtte og spiste og drak heller ikke som han plejede men gjorde alt for at få vores opmærksomhed - han er blevet gode gamle Spike igen, så mit bud er at jeres kat pludselig ikke kan lide at dele jer med nogen

det er også det jeg tænker er problemet men det er bare kommet så pludseligt.. 

Caia er 2 mdr gammel så han skulle dele noget tid,

Anmeld

21. oktober 2011

Trine89

Miss Church skriver:

Nårh  Ej så er det nok ikke det. Hehe Bare en tanke 

det kan også være det først rigtigt er gået op for ham nu.. :s 

Han er heller ikke så vild efter at komme ud og lege :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.