Jg /vi havde en dreng som skreg og skreg med mindre han lå ved brystet ..
det kunne vi ikk holde ud til sidst , vi kontaktede da sp som sagde jeg kun måtte amme hver 3-4 time , det gjorder vi så men han skreg og skreg .. jeg prøvede så med en flaske , men han skreg og skreg ..
Til sidst var det så umenneskeligt at jeg næsten havde lyst til at putte ham tilbage hvor han kom fra , men så sagde min mor at jeg skulle prøve en kiropraktor .. Og det blev vores redning , efter vi var til kiopraktor med ham ændret alt sig ..
jeg var til i alt 7 behandlinger da han var hårdt medtaget efter en hurtig fødsel ...
og så måtte jeg os overgå til flaske , me ndet var mere fordi jeg ikk kunne blive ved at holde ud han var så ked ..
Jeg vil til eb hver tid anbafale andre at prøve det sammen ,,.
Vores dreng kunne slet ikk komme på totlettet , da vi var oppe og skulle give ham 10 * 2 ML 3 gange dagligt lactolose , slog jeg bremsen i og læste mig i stedet frem til at movicol var en del sundere og bandt væsken til afføringen , da vi startet på det så kunne han pludselig selv komme af med det .
Jeg ville etil en hver tid bruge movicol igen og ikk lactolose da det er vanedanende , det er det andet ikk ..
Anmeld