94 børn og 39 koner! OMG....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Zafir

Godtnok gak!!!...

Jeg så den anden dag på tlc, en ny programserie, der hedder 1 mand - 4 koner... Det syntes jeg er rigelig.

Altså, jeg er jo for frit forhold MEN - jeg er monogam med mit hjerte. Har prøvet det med flere kærester på én gang. Det er noget rod.

Så en kæreste og flere legetøjer

Og hvis de sover med ham på skift LOL - Fatter ikke de overhovedet kan nå at blive gravide med ham. De sover med ham så hver 38. nat... Så skal han være KLAR hver aften og pigerne skal have ægløsning og sådan. HVAd er lige chancen for det??? Og han må sku da også være mega gammel efterhånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

FrkT

Zafir skriver:

Godtnok gak!!!...

Jeg så den anden dag på tlc, en ny programserie, der hedder 1 mand - 4 koner... Det syntes jeg er rigelig.

Altså, jeg er jo for frit forhold MEN - jeg er monogam med mit hjerte. Har prøvet det med flere kærester på én gang. Det er noget rod.

Og hvis de sover med ham på skift LOL - Fatter ikke de overhovedet kan nå at blive gravide med ham. De sover med ham så hver 38. nat... Så skal han være KLAR hver aften og pigerne skal have ægløsning og sådan. HVAd er lige chancen for det??? Og han må sku da også være mega gammel efterhånden.

Der står han er 67 år, så det er jo ikke engang så slemt som man let kunne forestille sig med sådan en børneflok 

Men i gennemsnit har han jo så fået 2,4 børn med hver af konerne, så han behøver jo ikke gøre dem gravide hver gang han er sammen med dem.... men det lyder godt nok voldsomt alligevel... puhh ha!

Anmeld

23. oktober 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

Godtnok gak!!!...

Hehe..man får faktisk helt ondt af ham

På den anden side...så kan man sige at for kvnderne er det sikkert en social sikkerhed..og hvis man kan slippe med at sove med manden ret tit..så er det nok at foretrække.

Pyyyh man er nu glad for man ikke lever dernede.

Anmeld

23. oktober 2011

Zafir

FrkT skriver:

Der står han er 67 år, så det er jo ikke engang så slemt som man let kunne forestille sig med sådan en børneflok 

Men i gennemsnit har han jo så fået 2,4 børn med hver af konerne, så han behøver jo ikke gøre dem gravide hver gang han er sammen med dem.... men det lyder godt nok voldsomt alligevel... puhh ha!

Ja - præcis Det var det jeg tænkte. Det ville jo ikke være nemt at blive gravid med ham. Fordi de sover med ham så sjældent.

Men som Sussie skrev, var det måske en form for social sikkerhed, at være en del af den kæmpe familie. mmm...

Anmeld

23. oktober 2011

Majbriteriksen

Puha puha puha. Og jeg syntes at det er hårdt med 2 børn hjemme  Jeg kom til at tænke på hvis det havde været i danmark, sikke et skrækbillede jeg fik. Prøv at være den der skulle sortere strømperne når de er vasket, eller alt det overtøj der skulle tørres når man havde haft sneboldkamp-eller tænk på en gigantisk sneboldkamp

Men der må jo også være noget tryghed i det. Der er mange omsorgsgivere!

Anmeld

23. oktober 2011

Clisolka

Wooooow 

Anmeld

23. oktober 2011

SjeBets

da jeg hørte om det tænke, at han måtte da have nogle høje tanker om sig selv, det kan godt være at han skal have 39 koner for at være holdt tilfreds, men tror han selv på at han kan holde 39 koner tilfreds ? her er jeg EN og min mand har nogle gange besvær ved at holde mig tilfreds, og jeg snakker kun i soveværelset, ikke alt det andet. Jeg ville dælmende være skuffet hvis at jeg kun fik hvar 39. dag mega nedtur

Anmeld

23. oktober 2011

muzen

SjeBets skriver:

da jeg hørte om det tænke, at han måtte da have nogle høje tanker om sig selv, det kan godt være at han skal have 39 koner for at være holdt tilfreds, men tror han selv på at han kan holde 39 koner tilfreds ? her er jeg EN og min mand har nogle gange besvær ved at holde mig tilfreds, og jeg snakker kun i soveværelset, ikke alt det andet. Jeg ville dælmende være skuffet hvis at jeg kun fik hvar 39. dag mega nedtur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.