94 børn og 39 koner! OMG....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

maria_wlt

FØJ... Nogen mennesker er godt nok syge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Ditte<3

pvejsen skriver:

Straffen er nær - 39 svigermødre

Hahahaha  Godt det ikke er mig !

Anmeld

21. oktober 2011

Emily2012<3

Hold fast jeg er træt idag. 

Jeg læste det som 94 børn og 39 kRoner.. Så tænkte jeg bare det var ikke ret meget da! :O

Anmeld

21. oktober 2011

Emily2012<3

Jeg læste det som 94 børn og 39 kRoner.. Så tænkte jeg bare det var ikke ret meget da! :O

Anmeld

21. oktober 2011

lilledittemor

BJNGJ. skriver:

Hah, det tænkte jeg også Jeg tænkte at det måske var børnepenge pr. barn eller sådan noget

----------

Men puha, det er godt nok mange mennesker i ét hus.. det er ret sygt.

Anmeld

21. oktober 2011

SussieThyssen

maria_wt skriver:

FØJ... Nogen mennesker er godt nok syge...

Man må huske at vi her taler om en helt anden kultur...så man kan ikke bare lige dømme

Anmeld

21. oktober 2011

Emily2012<3

Ditte_Marie skriver:

Hah, det tænkte jeg også Jeg tænkte at det måske var børnepenge pr. barn eller sådan noget

----------

Men puha, det er godt nok mange mennesker i ét hus.. det er ret sygt.

Haha jaa.. Jeg ved heller ikke lige hvorfor jeg så det som kroner.. Nok fordi jeg vågnede kl prut i nat og bare ikke kunne sove.. 

TRÆT TRÆT TRÆT! 

Ja det er vildt.. Men det må også være et vildt hus..

Anmeld

21. oktober 2011

SaNiNa

Må inderømme at jeg syntes det er pænt klamt

Anmeld

21. oktober 2011

jydeinden

hehe har godt læst artiklen tidligere idag.. og min eneste tanke var godt man ikke skal hverken brødføde eller forsøge alle de børn da

Anmeld

21. oktober 2011

SussieThyssen

Det der er til det, er jo at der er tale om en helt anden kultur, og som regel ingen eller kun meget lidt uddannelse.

Og så er der en anden ting.
I Indien, hvor der er helt andre leveforhold, ofte naturkatastrofer og meget andet, så ville mange af disse kvinder slet ikke overleve. Det er deres eneste mulighed for at få tag over hovedet og mad hver dag.

Det er så let at dømme og sætte sig op som etikkens og moralens vogter, men folk er ofte tilbøjelige til at dømme ud fra deres egne forudsætninger og samfundsmoral.
At blive gift med sådan en mand i et samfund, hvor mænd pr definition er herskeren, så giver det kvinderne ry og godt omdømme, hvis de kan få et rigtigt hus at bo i..det er noget stort og værdifuldt..de får en social position, der er højere end andre kvinders, de får mad, tøj på kroppen og endnu vigtigere, de overlever.

Kig på bilelderne..børnene er sunde og velnærede, kvinderne ser ud til at have det, efter omstændighederne, godt..og det er mere end hvad tusindvis af andre kvinder ville gøre.

Selvfølgelig kan vi hurtigt blive enige om, at det er helt hul i hovedet...han burde have slået knude på "den"...men igen...vi kan kun dømme ud fra egne forudsætninger.
Hvis vi stod dernede og i deres sko, så ville tingene se helt anderledes ud.

Så døm ikke så hårdt..der er langt flere grunde til at dette fungerer...og jeg tror på, at det er det bedste for dem under de givne forhold.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.