Hvornår skal man bestille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Chalala85 skriver:

Ahh okay. så hvis vi bestiller i Dec og har temin 11/3-12 så burde det være ok tid `?

Ja det vil jeg helt bestemt mene at det vil .

Ih jeg er selv dybt forelskede i de odder vogne , men købte selv en emmaljunga er jeg os glad for , men synes bare ikke man skal passe så meget på odder som med emma med at hænge .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

MyBigWish

Chalala85 skriver:

Jaaaah glæder mig så meget

Kan jeg godt forstå

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

Pernille08 skriver:

Ja det vil jeg helt bestemt mene at det vil .

Ih jeg er selv dybt forelskede i de odder vogne , men købte selv en emmaljunga er jeg os glad for , men synes bare ikke man skal passe så meget på odder som med emma med at hænge .

Det er også lidt det der afholder mig fra en Emmaljunga

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Chalala85 skriver:

hehe okay så er jeg ved at være sent ude Godt vi skal ud og kigge så vi kan få lidt ideer om hvad vi kunne tænke os

heheh nu er det den første her og vi har hele tiden vidst hvilken en vi præcis gerne ville have og da babysam åbnede ny butik og de havde 4 af dem til halv pris så var det bare om at komme ind og stå i kø inden de åbnede

men håber I finder lige præcis DEN I gerne vil have

Synes det er noget helt specielt over de der barnevogne.. 

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

Höör skriver:

heheh nu er det den første her og vi har hele tiden vidst hvilken en vi præcis gerne ville have og da babysam åbnede ny butik og de havde 4 af dem til halv pris så var det bare om at komme ind og stå i kø inden de åbnede

men håber I finder lige præcis DEN I gerne vil have

Synes det er noget helt specielt over de der barnevogne.. 

NICE.. halv pris er altid helt fantastisk

Det håber jeg også vi gør. Synes det er vigtigt vi begge bliver glade for at gå med vognen og den indeholder de ting vi værdsætter

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Chalala85 skriver:

NICE.. halv pris er altid helt fantastisk

Det håber jeg også vi gør. Synes det er vigtigt vi begge bliver glade for at gå med vognen og den indeholder de ting vi værdsætter

det var helt fantastisk og meget meget syrealistisk at stå der i kø og stå nr 30 nede i køen og alligevel kunne få en heheh

Men ja absolut det at være enige er bare en ting som gør at glæden ved det bliver lidt ekstra  jeg har ihvertfald ikke så nemt ved at "nyde" tingene på samme måde hvis jeg ved det bare er kompromi fra kærestens side af

men I må ud og trille og mærke og løfte en hel masse forskellige  

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

Höör skriver:

det var helt fantastisk og meget meget syrealistisk at stå der i kø og stå nr 30 nede i køen og alligevel kunne få en heheh

Men ja absolut det at være enige er bare en ting som gør at glæden ved det bliver lidt ekstra  jeg har ihvertfald ikke så nemt ved at "nyde" tingene på samme måde hvis jeg ved det bare er kompromi fra kærestens side af

men I må ud og trille og mærke og løfte en hel masse forskellige  

Helt enig, det skal være noget vi kan glæde os til sammen. Hvor er det vildt i fik en når i var nr. 30, det var da fantastisk.

hehe sidder og små lurer på odders hjemmeside.. puha bliver jo helt forelsket haha

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Chalala85 skriver:

Helt enig, det skal være noget vi kan glæde os til sammen. Hvor er det vildt i fik en når i var nr. 30, det var da fantastisk.

hehe sidder og små lurer på odders hjemmeside.. puha bliver jo helt forelsket haha

det var meget meget vildt tør slet ikke tænke på alle dem der kom efter os derind fordi folk var helt lukkede i blikket og bare waaahr hahah men var en fantastisk tur med nogle fantastiske køb

heheh man kan bare nærmest heller ikke blive andet når man kigger på Odders hjemmeside  

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

Höör skriver:

det var meget meget vildt tør slet ikke tænke på alle dem der kom efter os derind fordi folk var helt lukkede i blikket og bare waaahr hahah men var en fantastisk tur med nogle fantastiske køb

heheh man kan bare nærmest heller ikke blive andet når man kigger på Odders hjemmeside  

Hvor lyder det bare som en fed oplevelse hihi

Jaaa sidder rigtig og kigger.. er lidt forelsket i de farvet stel man kan få, synes det giver vognen en helt speciel udstråling

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Chalala85 skriver:

Hvor lyder det bare som en fed oplevelse hihi

Jaaa sidder rigtig og kigger.. er lidt forelsket i de farvet stel man kan få, synes det giver vognen en helt speciel udstråling

Det er også ekstrem unikt og er altid rart at have noget andre ikke har

Hende vi snakkede med da vi var ude og lure sagde at de holdt farven ret godt i forhold til slidtage, altså der skulle meget til før den blev kradset af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.