Hvornår skal man bestille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
46 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Chalala85

Er lidt lost... vi har faktisk intet købt endnu. Jeg ville være helt sikker til Md at alt var i den fineste orden inden jeg købte noget som helst. MEN, det er det jo nu weeehuuu

Så i næste uge skal vi ud og kigge hehe.. Kom så til at tænke på, hvornår skal man bestille sin vogn? Jeg er helt klart til Odder, synes kvalitet og design er bedst. Havde Brio sport sidst som ikke lige levede op til forventningerne.

Har Babysam et minimum x-antal uger inden forventet fødsels oder was??

Help

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

MyBigWish

Chalala85 skriver:

Er lidt lost... vi har faktisk intet købt endnu. Jeg ville være helt sikker til Md at alt var i den fineste orden inden jeg købte noget som helst. MEN, det er det jo nu weeehuuu

Så i næste uge skal vi ud og kigge hehe.. Kom så til at tænke på, hvornår skal man bestille sin vogn? Jeg er helt klart til Odder, synes kvalitet og design er bedst. Havde Brio sport sidst som ikke lige levede op til forventningerne.

Har Babysam et minimum x-antal uger inden forventet fødsels oder was??

Help

Jeg mener det er omkring 2 måneder før termin

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

MyBigWish skriver:

Jeg mener det er omkring 2 måneder før termin

Puha så er der lidt tid at løbe på. Så kan vi rigtig få kigget løs på alle de fine vogne

Anmeld

21. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har hørt at odder har 13 ugers leveringstid pga juleferie og sådan .

Normalt hedder det 8 uger .

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

Pernille08 skriver:

Ahh okay. så hvis vi bestiller i Dec og har temin 11/3-12 så burde det være ok tid `?

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Pernille08 skriver:

just præcis

det var også den besked vi fik fra dem  

Til TS jeg senest december ville jeg nok vælge at bestille, men jeg vil også hellere være på den sikre side end jeg vil gamble købte min i starten af juni og har altså termin i januar  

Anmeld

21. oktober 2011

MyBigWish

Chalala85 skriver:

Puha så er der lidt tid at løbe på. Så kan vi rigtig få kigget løs på alle de fine vogne

Jeep Det er også rigtig hyggeligt

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

Höör skriver:

just præcis

det var også den besked vi fik fra dem  

Til TS jeg senest december ville jeg nok vælge at bestille, men jeg vil også hellere være på den sikre side end jeg vil gamble købte min i starten af juni og har altså termin i januar  

hehe okay så er jeg ved at være sent ude Godt vi skal ud og kigge så vi kan få lidt ideer om hvad vi kunne tænke os

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

MyBigWish skriver:

Jeep Det er også rigtig hyggeligt

Jaaaah glæder mig så meget

Anmeld

21. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Chalala85 skriver:

Ahh okay. så hvis vi bestiller i Dec og har temin 11/3-12 så burde det være ok tid `?

Ja det vil jeg helt bestemt mene at det vil .

Ih jeg er selv dybt forelskede i de odder vogne , men købte selv en emmaljunga er jeg os glad for , men synes bare ikke man skal passe så meget på odder som med emma med at hænge .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.