En træt hund!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej.
Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig.
Min labrador på 7 år, er pludselig inden for den sidste uge blevet utrolig træt. Han har altid været meget energisk, og legesyg, men nu vil han pludselig kun sove. Dog kommer han stadig ud på hans daglige gåtur hvilket han nyder. Men ellers så vil han helst ligge i sengen, og sove. Hvis en hund kan være deprimeret, så har han i hvertifald alle tegn på at være det. Ej, men hvad kan der lige være galt? Han går normalt, spiser normalt og afføring er normalt..

Hunde kan sagtens få en drepression..det havde min slædehund også pludseligt..og hun reagerede præcis som din gør.

Det klares let ved en lille tur til dyrlægen..så får de lige et skud vitaminer og et skud hormoner, en energidrik i perioder og så bliver de i godt humør igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hunde kan sagtens få en drepression..det havde min slædehund også pludseligt..og hun reagerede præcis som din gør.

Det klares let ved en lille tur til dyrlægen..så får de lige et skud vitaminer og et skud hormoner, en energidrik i perioder og så bliver de i godt humør igen.

Kærligst
Sussie

Det giver meget god mening, tak
Jeg venter lige, og ser den næste uge an. Nogen af mine sammenboende har lige været på ferie i den her uge, og på trods af at jeg er den som han er mest knyttet til, tænker jeg at det kan være, fordi han ikke lige forstår at de er væk. Selvom det aldrig har været et problem.

Måske er det også vejret? altså hunde er jo meget sensitive, og ligesom mennesker der er det, så sker der altså lige lidt i noget tid, når man skifter årstid.

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Wulffi89 skriver:

Godt godt.. men det er bare med at få det undersøgt hvis han stadig dovner efter en uge.. for de skal helst have medicin for det..

Vores han fik resten af hans liv og han er desværre lige blevet aflivet pga kræft

Øv, det er da trist!

Jeg venter lige en uge fordi nogen af mine samnenboende har været på ferie i den her uge. Og selvom han er mest knyttet til mig, og det aldrig plejer at være et problem, så tænker jeg at han måske har kunnet mærke at der lige var lidt ændringer

Og nu er hunde jo meget sensitive, og ligesom mennesker der er det, så kan det jo lige kræve lidt tid, at vende sig til det hele, når vejret og årstiderne skifter

Anmeld

21. oktober 2011

charlottekri

det er slet ikke for at gøre dig nervøs og ved godt at det ikke er helt det samme, men for nogle år siden blev mine forældres hund og lige pludselig meget stile og sov det meste af tiden, og hun var normalt en meget aktiv hund, og mine forældre ventede også en uges tid med at tage den til dyrlægen (lørdag), og det viste sig at være betændelse i livmoderen  der blev aftalt en tid til operation et par dage efter (mandag) men hun gik desværre bort om søndagen fordi hendes livmoder sprang  

for at gøre en lang hstorie kort, så kan det altså godt være noget fysisk, dyr viser ikke smerte som vi andre gør

Anmeld

21. oktober 2011

SLC

Min Golden 8 år, har haft samme tur som din, den så så ked ud af det og ville bare være selv og sove, men det gik over efter 3 dage, den er begyndt at få slidgigt så tror måske det var det der drillede den  .. Den er fyr og flamme igen

Anmeld

21. oktober 2011

AnneP

Anonym skriver:

Hej.
Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig.
Min labrador på 7 år, er pludselig inden for den sidste uge blevet utrolig træt. Han har altid været meget energisk, og legesyg, men nu vil han pludselig kun sove. Dog kommer han stadig ud på hans daglige gåtur hvilket han nyder. Men ellers så vil han helst ligge i sengen, og sove. Hvis en hund kan være deprimeret, så har han i hvertifald alle tegn på at være det. Ej, men hvad kan der lige være galt? Han går normalt, spiser normalt og afføring er normalt..

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44829839:mystisk-virus-angriber-hunde.html

for det ikke er det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.