En træt hund!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.912 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej.
Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig.
Min labrador på 7 år, er pludselig inden for den sidste uge blevet utrolig træt. Han har altid været meget energisk, og legesyg, men nu vil han pludselig kun sove. Dog kommer han stadig ud på hans daglige gåtur hvilket han nyder. Men ellers så vil han helst ligge i sengen, og sove. Hvis en hund kan være deprimeret, så har han i hvertifald alle tegn på at være det. Ej, men hvad kan der lige være galt? Han går normalt, spiser normalt og afføring er normalt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Hasselnødden

Ring til dyrlægen - de er om nogen nok stødt på problemstillingen tidligere i deres arbejdserfaring

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Ring til dyrlægen - de er om nogen nok stødt på problemstillingen tidligere i deres arbejdserfaring

Ok, det vil jeg prøve. Vil bare nødigt virke pylret

Anmeld

20. oktober 2011

Hailiesmom11

Mine forældre lab/golden blanding fik konstateret for lavt stofskifte i en alder af 2½ og han opførste sig ligesom du beskriver..

Anmeld

20. oktober 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Ok, det vil jeg prøve. Vil bare nødigt virke pylret

Hellere een gang for meget, end en gang for lidt - og de vil jo bare være glade for at meddele dig om hundens tilstand når du kan se en mærkbar ændring i dens væremåde. Det er altid godt at være obs så pylret forekommer du ikke, men omsorgsfuld og en god ejer af din hund

Anmeld

21. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej.
Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig.
Min labrador på 7 år, er pludselig inden for den sidste uge blevet utrolig træt. Han har altid været meget energisk, og legesyg, men nu vil han pludselig kun sove. Dog kommer han stadig ud på hans daglige gåtur hvilket han nyder. Men ellers så vil han helst ligge i sengen, og sove. Hvis en hund kan være deprimeret, så har han i hvertifald alle tegn på at være det. Ej, men hvad kan der lige være galt? Han går normalt, spiser normalt og afføring er normalt..

En hund kan godt blive deprimeret!  Men ring til dyrlægen, kan være der er noget fysisk med ham.

Håber han får det bedre hurtigt

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Wulffi89 skriver:

Mine forældre lab/golden blanding fik konstateret for lavt stofskifte i en alder af 2½ og han opførste sig ligesom du beskriver..

Tusinde tak. Har kigget lidt på det, og det kunne meget vel være. Jeg giver det lige en uges tid, og ser om han får det bedre. Det kan jo være at han bare er doven, og nyder at vi pylrer om ham

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Hellere een gang for meget, end en gang for lidt - og de vil jo bare være glade for at meddele dig om hundens tilstand når du kan se en mærkbar ændring i dens væremåde. Det er altid godt at være obs så pylret forekommer du ikke, men omsorgsfuld og en god ejer af din hund

Mange mange tak!

Jeg giver det lige en uge til. Det kan jo være at han bare er doven for tiden, og nyder at vi pylrer, og pusler ham.

Men dejligt du kan berolige mig

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

En hund kan godt blive deprimeret!  Men ring til dyrlægen, kan være der er noget fysisk med ham.

Håber han får det bedre hurtigt

Tak for dit svar
Jeg har bestemt mig for at lige give det en uge mere.
Håber godt nok ikke der er noget med ham.

Anmeld

21. oktober 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Tusinde tak. Har kigget lidt på det, og det kunne meget vel være. Jeg giver det lige en uges tid, og ser om han får det bedre. Det kan jo være at han bare er doven, og nyder at vi pylrer om ham

Godt godt.. men det er bare med at få det undersøgt hvis han stadig dovner efter en uge.. for de skal helst have medicin for det..

Vores han fik resten af hans liv og han er desværre lige blevet aflivet pga kræft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.