Så er det helt slut :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Happiness

SussieThyssen skriver:

Det er jo den slags der sker..og du skal ikke have dårlig samvittighed af den grund.
Han har trods alt fået det vigtigste.

Kærligst
Sussie

Jeg ved det. Han er jo også meget gladere nu, så jeg kan jo godt se hvad der er bedst for HAM Det er nok mere mig der synes det er lidt vemodigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Isabella_mor

Happiness skriver:

Tak!

Ja er bare glad for at jeg fik ammet fuldt i 2,5 måned! Og så "deltids" de sidste 2 uger. Men det er sgu alligevel lidt hårdt, at sige endegyldigt farvel til det! Men ja, han skal jo snart til at have mos og grød, så det hjælper lidt på det

Men nøj det er dyrt Han skal have det fra apotekket, pga. allergier hos både hans far og jeg. Så rundt regnet ca. 40kr om dagen koster det! Og det er MED tilskud

åhh.. ja det er da trælst.. har i prøvet at teste alm mme eller er det bare for at være på den sikre side i skal bruge nutramigen?

det er og bliver en halvdyr fornøjelse.. for så skal i jo bruge nutramigen til ALT..

men ellers findes der også NAN HA... HA står på HYPER alergen.. det er vidst også til børn hvor der er risiko for allergi.. det er en del billigere end nutramigen.. har i undersøgt det???

Anmeld

20. oktober 2011

Happiness

Kay skriver:

du har gjort det så godt ved at amme så længe du havde mælk nok til det

du er så sej...

Tak søde!

Føler også jeg virkelig har prøvet alt! Har drukket amme te i stride strømme, og lagt ham til hver ½ time og jeg ved ikke hvad... Var jo helt en zombie til sidst, for intet skette der, andet end jeg blev møg træt, og han blev møg sulten...

Anmeld

20. oktober 2011

Nessie

Happiness skriver:

Ja hold da op, så må han da have været sulten.

Lukas er også en meget gladere dreng de dage han har fået supleret med mme.

Jeg har bare de sidste par dage bare ammet om natten. Men han bliver sulten kort efter, og blir noget så hidsig... Så i nat prøvede vi at jeg stod op og gav mme, og han sov bare så fint.... Så gik det lidt op for mig at stoppe produktionen helt. For der kommer jo ikke noget godt ud af det...

Daniel blev også virkelig vred på mig, og slog på brystet når jeg ammede ham, og det var jo simpelthen fordi han ikke fik mad nok, den lille stakkel.

Jeg ringede til SP-vagten, men hun syntes bare at jeg skulle amme hele weekenden, og hørte slet ikke efter at jeg fortalte at jeg stort set havde siddet med ham knappet på en hel uge, så jeg valgte selv at supplere med mme, og der gik ikke ret lang tid før der slet ikke var mere mælk

Anmeld

20. oktober 2011

Happiness

isabellamor skriver:

åhh.. ja det er da trælst.. har i prøvet at teste alm mme eller er det bare for at være på den sikre side i skal bruge nutramigen?

det er og bliver en halvdyr fornøjelse.. for så skal i jo bruge nutramigen til ALT..

men ellers findes der også NAN HA... HA står på HYPER alergen.. det er vidst også til børn hvor der er risiko for allergi.. det er en del billigere end nutramigen.. har i undersøgt det???

Jeg spurgte SP om vi ikke måtte give NAN HA, men hun siger det er et no-go indtil lægen ikke udskriver mere tilskud... Hans far har børneeksem, hvilket jo er temmelig arveligt. Så vi tør ikke lade være med at købe det dyre!

Men synes godt nok det er mange penge... Især fordi mit mælk jo var gratis... Så det er noget af et spring

Anmeld

20. oktober 2011

Happiness

Nessie skriver:

Daniel blev også virkelig vred på mig, og slog på brystet når jeg ammede ham, og det var jo simpelthen fordi han ikke fik mad nok, den lille stakkel.

Jeg ringede til SP-vagten, men hun syntes bare at jeg skulle amme hele weekenden, og hørte slet ikke efter at jeg fortalte at jeg stort set havde siddet med ham knappet på en hel uge, så jeg valgte selv at supplere med mme, og der gik ikke ret lang tid før der slet ikke var mere mælk

EJ! Det er da ikke en særlig god SP!

Og stakkels lille pus!  Og stakkels dig der skulle igennem det! Det er ikke sjovt se sin baby blive så vred! Flot at du prøvede en hel uge!

Det var "kun" i 3 dage jeg holdte ud og ringede til SP for at få hjælp. Startede også med at suplere. Kun med 1 flaske før natten. Men det blev hurtigt til én mere osv...

Anmeld

20. oktober 2011

Kay

Happiness skriver:

Tak søde!

Føler også jeg virkelig har prøvet alt! Har drukket amme te i stride strømme, og lagt ham til hver ½ time og jeg ved ikke hvad... Var jo helt en zombie til sidst, for intet skette der, andet end jeg blev møg træt, og han blev møg sulten...

kender dig... og ved du er en figther og jeg ved du har gjort alt der var muligt... og de 2 vigtigeste ting er at i begge har det godt og at han blir met og det har du jo sørget for  

Anmeld

20. oktober 2011

Isabella_mor

Happiness skriver:

Jeg spurgte SP om vi ikke måtte give NAN HA, men hun siger det er et no-go indtil lægen ikke udskriver mere tilskud... Hans far har børneeksem, hvilket jo er temmelig arveligt. Så vi tør ikke lade være med at købe det dyre!

Men synes godt nok det er mange penge... Især fordi mit mælk jo var gratis... Så det er noget af et spring

ja ej øv det er også bare surt at det koster så meget...  

Anmeld

20. oktober 2011

Happiness

Kay skriver:

kender dig... og ved du er en figther og jeg ved du har gjort alt der var muligt... og de 2 vigtigeste ting er at i begge har det godt og at han blir met og det har du jo sørget for  

Tak søde! Håber det går godt med jer! Har ikke haft det store overskud til meget andet end mig selv det sidste stykke tid

Men håber det bliver bedre her efter dåben på søndag! Så må jeg lige læse op på det hele, og lige blive opdateret

Anmeld

20. oktober 2011

Kay

Happiness skriver:

Tak søde! Håber det går godt med jer! Har ikke haft det store overskud til meget andet end mig selv det sidste stykke tid

Men håber det bliver bedre her efter dåben på søndag! Så må jeg lige læse op på det hele, og lige blive opdateret

bare rolig... du er ikke gået glip af noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.