Så er det helt slut :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Happiness

Havde ellers ingen problemer med amningen, men her de sidste 2 uger er produktionen langsomt blevet mindre og slet ikke mættende for Lukas! Når jeg så ikke har haft ammet i en dag har der så igen været mælk... Så fik falsk håb om at det stadig kunne fortsætte... Men nej, han blev ikke (SLET ikke) mæt af den, og der gik så 1 døgn igen, før der bare var lidt mere mælk.

Så ringede idag til lægen og fik ammestop piller. Den første er lige taget, og nøj hvor var det hårdt. Men jeg ved jo det ikke nytter at fortsætte. Hverken for min psyke, men heller ej for Lukas.

Ville ikke så meget med indlægget, andet end at læse af...

Så tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

lycly

Happiness skriver:

Havde ellers ingen problemer med amningen, men her de sidste 2 uger er produktionen langsomt blevet mindre og slet ikke mættende for Lukas! Når jeg så ikke har haft ammet i en dag har der så igen været mælk... Så fik falsk håb om at det stadig kunne fortsætte... Men nej, han blev ikke (SLET ikke) mæt af den, og der gik så 1 døgn igen, før der bare var lidt mere mælk.

Så ringede idag til lægen og fik ammestop piller. Den første er lige taget, og nøj hvor var det hårdt. Men jeg ved jo det ikke nytter at fortsætte. Hverken for min psyke, men heller ej for Lukas.

Er ked af at høre at det ikke gik med amningen -det gjorde det heller ikke her, desværre. Den er svær at sluge, men det vigtigste er jo at han bliver mæt. Man skal bare huske at den gode mor ikke sidder i amningenn

Anmeld

20. oktober 2011

Isabella_mor

Happiness skriver:

det er også flot at du har ammet ham i 3 mdr..

jeg gjorde dt samme og har et sundt og raskt barn.. som trives og har det godt..

om en lille måneds tid begynder din basse jo at få skemad, og så begynder han gradvist at få mere og mere alm mad. og så er brystmælken ikke så mega vigtig længere.. 

han har fået det vigtigste og det er fint  til dig alligevel 

Anmeld

20. oktober 2011

Happiness

LunaLykke skriver:

Er ked af at høre at det ikke gik med amningen -det gjorde det heller ikke her, desværre. Den er svær at sluge, men det vigtigste er jo at han bliver mæt. Man skal bare huske at den gode mor ikke sidder i amningenn

Jeg ved det Og han er jo blevet en meget gladere dreng efter han er begyndt på mme! Så han har jo været sulten den stakkel!

Men det er underligt at tage den pille, så ved man at det er endegyldigt slut. Selv om det jo egentlig var det alligevel...

Men nu bliver begge vores pus mætte! Og JA det er jo trods alt det vigtigste

Anmeld

20. oktober 2011

Happiness

isabellamor skriver:

det er også flot at du har ammet ham i 3 mdr..

jeg gjorde dt samme og har et sundt og raskt barn.. som trives og har det godt..

om en lille måneds tid begynder din basse jo at få skemad, og så begynder han gradvist at få mere og mere alm mad. og så er brystmælken ikke så mega vigtig længere.. 

han har fået det vigtigste og det er fint  til dig alligevel 

Tak!

Ja er bare glad for at jeg fik ammet fuldt i 2,5 måned! Og så "deltids" de sidste 2 uger. Men det er sgu alligevel lidt hårdt, at sige endegyldigt farvel til det! Men ja, han skal jo snart til at have mos og grød, så det hjælper lidt på det

Men nøj det er dyrt Han skal have det fra apotekket, pga. allergier hos både hans far og jeg. Så rundt regnet ca. 40kr om dagen koster det! Og det er MED tilskud

Anmeld

20. oktober 2011

Nessie

Stort til dig.

Kender godt skuffelsen, når det bare ikke fungerer med amningen, men jeg tror på at du hurtigt bliver glad for mme.

Daniel var kun 5 uger, da vi gav ham mme efter amning, han blev overhovedet heller ikke mæt, og jeg havde ingen brystspændinger osv. Og han havde også helt tydeligt været sulten, for han sov 5 timer i træk første gang vi gav ham mme, og det havde vi aldrig prøvet før.

Og som sagt, så tror jeg at du bliver glad for det. Og far også, for lige pludselig kan han være lidt mere med, og kan også tage del i den hygge det er at give mad

Anmeld

20. oktober 2011

SussieThyssen

Happiness skriver:

Det er jo den slags der sker..og du skal ikke have dårlig samvittighed af den grund.
Han har trods alt fået det vigtigste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. oktober 2011

Kay

du har gjort det så godt ved at amme så længe du havde mælk nok til det

du er så sej...

Anmeld

20. oktober 2011

Happiness

Nessie skriver:

Stort til dig.

Kender godt skuffelsen, når det bare ikke fungerer med amningen, men jeg tror på at du hurtigt bliver glad for mme.

Daniel var kun 5 uger, da vi gav ham mme efter amning, han blev overhovedet heller ikke mæt, og jeg havde ingen brystspændinger osv. Og han havde også helt tydeligt været sulten, for han sov 5 timer i træk første gang vi gav ham mme, og det havde vi aldrig prøvet før.

Og som sagt, så tror jeg at du bliver glad for det. Og far også, for lige pludselig kan han være lidt mere med, og kan også tage del i den hygge det er at give mad

Ja hold da op, så må han da have været sulten.

Lukas er også en meget gladere dreng de dage han har fået supleret med mme.

Jeg har bare de sidste par dage bare ammet om natten. Men han bliver sulten kort efter, og blir noget så hidsig... Så i nat prøvede vi at jeg stod op og gav mme, og han sov bare så fint.... Så gik det lidt op for mig at stoppe produktionen helt. For der kommer jo ikke noget godt ud af det...

Anmeld

20. oktober 2011

Alexander&Lærke

Forstår dine følelser, min søn er også flaske barn og nøj den var svært at sluge at han ikke kunne ammes, men han var mere glad når han fik flaske end bryst.... og det betyder jo mest i den sidste ende... Er nu spændt på hvor længe det går med amning af min datter hun er også godt 3 md.... Og kunne også forestille mig det ville være underligt hvis eller når jeg skal stoppe.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.