når de sover...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Jeg har købt den lækreste lilla ulddragt med hætte og ombuk på hænder og fødder så Runa er dejlig lun i barnevognen. Inde under har hun uld body og uld leggins. Mærket er Disana. Jeg sværger til uld i vinterhalvåret

Og hvor mange bondegårde koster sådan en? I want!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Og hvor mange bondegårde koster sådan en? I want!

Den kostede 650 kr. Sindssygt!!! Fik den dog til 550 kr. men alligevel...pyhh!!! Men den er SÅ lækker kan ikke huske hjemmesiden...måske var det oekologik. ??!

Anmeld

20. oktober 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Den kostede 650 kr. Sindssygt!!! Fik den dog til 550 kr. men alligevel...pyhh!!! Men den er SÅ lækker kan ikke huske hjemmesiden...måske var det oekologik. ??!

åååååååååh smertegrænse haha.

- Men må liiiige google tror jeg ;-)

Anmeld

20. oktober 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Hvad sover jeres unger i når de er ude eller i vug/dp?

Jeg skal have købt et eller andet til Vilma, men vil gerne høre jeres anbefalinger. Uld? Fleece? Noget helt tredje? - gerne med links :-)

Laura

Nu har jeg fundet hjemmesiden hvor den er på forsiden: www.spirevippen.dk

Anmeld

20. oktober 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Nu har jeg fundet hjemmesiden hvor den er på forsiden: www.spirevippen.dk

Suk hvor er den lækker!

Kommer i tanke om at V havde en lilla uld joha da hun var lille bitte...

Anmeld

20. oktober 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Suk hvor er den lækker!

Kommer i tanke om at V havde en lilla uld joha da hun var lille bitte...

Den er sååå skøn!! Og dejlig blød Joha laver også de fedeste ulddragter synes jeg. Jeg kan bedst lide uld fordi huden kan ånde i det og det er svedtransporterende så de altid er varme og tørre

Anmeld

20. oktober 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Den er sååå skøn!! Og dejlig blød Joha laver også de fedeste ulddragter synes jeg. Jeg kan bedst lide uld fordi huden kan ånde i det og det er svedtransporterende så de altid er varme og tørre

jamen giver dig helt ret - jeg er også meget glad for uld! :-)

Må vidst ha fundet mig en dejlig ulddragt... gad vide om der er noget på ts der kan bruges :-)

Anmeld

20. oktober 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

jamen giver dig helt ret - jeg er også meget glad for uld! :-)

Må vidst ha fundet mig en dejlig ulddragt... gad vide om der er noget på ts der kan bruges :-)

Jeg håber du finder en lækker en. Babysam har for øvrigt udsalg i øjeblikket. De har nogle særlige uld tilbud søndag. Jeg skal derud på søndag og købe bodyer Mpske vi ses der

Anmeld

20. oktober 2011

Mor-til-asta-09

LauraLW skriver:

Hvad sover jeres unger i når de er ude eller i vug/dp?

Jeg skal have købt et eller andet til Vilma, men vil gerne høre jeres anbefalinger. Uld? Fleece? Noget helt tredje? - gerne med links :-)

Laura

Asta sover i fleecetrøje også med dyne. Og når det er rigtig koldt, så er der fleecetæppe på.

Anmeld

20. oktober 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Jeg håber du finder en lækker en. Babysam har for øvrigt udsalg i øjeblikket. De har nogle særlige uld tilbud søndag. Jeg skal derud på søndag og købe bodyer Mpske vi ses der

tak for tippet :-) Kan være at det var en ide haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.