når de sover...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

LauraLW

Hvad sover jeres unger i når de er ude eller i vug/dp?

Jeg skal have købt et eller andet til Vilma, men vil gerne høre jeres anbefalinger. Uld? Fleece? Noget helt tredje? - gerne med links :-)

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

LinLin

LauraLW skriver:

Jeg skal have købt et eller andet til Vilma, men vil gerne høre jeres anbefalinger. Uld? Fleece? Noget helt tredje? - gerne med links :-)

Laura

Skal du købe noget?

Der hvor jeg arbejder har vi poser børnene sover i om vinteren. Det havde Davids dagpleje mor også (men hun havde godt nok også barnevogn, dyne osv...)

Anmeld

20. oktober 2011

Clisolka

LauraLW skriver:

Laura

Isabella sover i en fleecedragt når hun sover ude i vuggestuen - vi har købt denne: 

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=274&products_id=10321

Anmeld

20. oktober 2011

Fam. Madsen

nu er min den mindste ikke i dp endnu men han sover i en fleecedragt når han er ude og sove

Anmeld

20. oktober 2011

Laulund87

Lige i tiden har Maria fleecetrøje, tynde vanter og en tynd hue.. Under dynen

Jeg har købt en tyk fleecedragt til når det bliver endnu koldere.. Så har min søster hæklet et uld tæppe hun får på over dynen

Anmeld

20. oktober 2011

LauraLW

DAs mor skriver:

Skal du købe noget?

Der hvor jeg arbejder har vi poser børnene sover i om vinteren. Det havde Davids dagpleje mor også (men hun havde godt nok også barnevogn, dyne osv...)

de har selvfølgelig dyner etc, men det er ikke helt nok i min optik - og vil derfor gerne købe en dejligt sovedragt til hende

Anmeld

20. oktober 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Laura

Jeg har købt den lækreste lilla ulddragt med hætte og ombuk på hænder og fødder så Runa er dejlig lun i barnevognen. Inde under har hun uld body og uld leggins. Mærket er Disana. Jeg sværger til uld i vinterhalvåret

Anmeld

20. oktober 2011

LinLin

LauraLW skriver:

de har selvfølgelig dyner etc, men det er ikke helt nok i min optik - og vil derfor gerne købe en dejligt sovedragt til hende

Ok - er det VS? Vi bruger både kørepose og dyne - og tæppe på kolde dage. Så har børnene bare langærmet body/tynd bluse og "natbukser" på

Men til herhjemme har jeg købt en molo heldragt (den med bjønekloen...)

Anmeld

20. oktober 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Helt enig

Anmeld

20. oktober 2011

morethanperfect

LauraLW skriver:

Laura

Oscar sover pt. i hans jakke , bukser selvf. varme futter, og hue .. HAn er et meget varmt barn .. Han har flyverdragten med dernede , men den er for varm til ham endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.