Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Katte87 skriver: Haha nej da Ikke når det er sådan et fint billede med dit barn. Her hjemme har vi også billeder fremme af mig og kæresten Og får det da også at os og Benjamin
Haha nej da Ikke når det er sådan et fint billede med dit barn.
Her hjemme har vi også billeder fremme af mig og kæresten Og får det da også at os og Benjamin
Så er det nok meget normalt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mka skriver: De er så fine Nu sidder jeg og kigger lidt på siden, men kan ikke helt finde ud af hvordan du laver den ene halvdel med farve og anden uden . Kan du give lidt hjælp
De er så fine Nu sidder jeg og kigger lidt på siden, men kan ikke helt finde ud af hvordan du laver den ene halvdel med farve og anden uden . Kan du give lidt hjælp
Det kan man ikke .. Man kan kun lave en cirkel med farve og resten sort hvis Den hedder Focal B&W ...
morethanperfect skriver: Syns jeg ville vise jer mine billeder som jeg har redigeret Hvad syns i om dem ?
Syns jeg ville vise jer mine billeder som jeg har redigeret Hvad syns i om dem ?
feeeedt hvordan gør du det med at farve en ting op ? det SÅÅÅ fedt ..
Babyklar skriver: feeeedt hvordan gør du det med at farve en ting op ? det SÅÅÅ fedt ..
Det har jeg besvaret ovenover
Tak
Rigtige gode billeder
annec skriver: Rigtige gode billeder
Tusind tak
morethanperfect skriver: Det kan man ikke .. Man kan kun lave en cirkel med farve og resten sort hvis Den hedder Focal B&W ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128