See .. :D Jeg har redigeret billeder :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

morethanperfect

MIWULA skriver:

smukke smukke billeder og hvor er han dog skøn.

Taak søde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Thereseh

De er fine, men hvis du har mulighed for at zoome mere ind på billedet, når du "visker" farven væk, så vil de fremstå skarpere i det motiv hvor der er farve. Nu kan man stadig se lidt farverester. Dem hvor du har brugt "blur", ville også være endnu bedre hvis du var mere konsekvent med hvad der var "blurret" og ikke var, det er lidt ærgerligt at noget af babyen er skarpt og andet ikke er, ved ikke om det gir' mening ;-) 

Til dem der spørger om program, så findes der mange apps til smartphones, hvor man kan redigere den slags ting, hvis man vil kaste sig ud i det. Mange af dem er gratis. Jeg er dog selv mest til Photoshop samt Aperture, til billedredigering. 

Anmeld

20. oktober 2011

Ka+Ma=Be

morethanperfect skriver:

Taak

Har også overvejet at få lavet det til et stort billede til væggen 

Det kan jeg godt forstå! DO IT! hehe. Det er super flot

Anmeld

21. oktober 2011

Sofiedk

Rigtig gode billeder

Anmeld

21. oktober 2011

morethanperfect

Thereseh skriver:

De er fine, men hvis du har mulighed for at zoome mere ind på billedet, når du "visker" farven væk, så vil de fremstå skarpere i det motiv hvor der er farve. Nu kan man stadig se lidt farverester. Dem hvor du har brugt "blur", ville også være endnu bedre hvis du var mere konsekvent med hvad der var "blurret" og ikke var, det er lidt ærgerligt at noget af babyen er skarpt og andet ikke er, ved ikke om det gir' mening ;-) 

Til dem der spørger om program, så findes der mange apps til smartphones, hvor man kan redigere den slags ting, hvis man vil kaste sig ud i det. Mange af dem er gratis. Jeg er dog selv mest til Photoshop samt Aperture, til billedredigering. 

Arr på den måde

Tak for gode råd 

Anmeld

21. oktober 2011

morethanperfect

Katte87 skriver:

Det kan jeg godt forstå! DO IT! hehe. Det er super flot

Ved jo ikke om det er lidt ego og ha et billede af mig selv hængende på væggen  .... Har jo allerede et 

Anmeld

21. oktober 2011

morethanperfect

Sofiekdk skriver:

Rigtig gode billeder

Tusind tak

Anmeld

21. oktober 2011

joojoo

morethanperfect skriver:

Taak

Jamen jeg har brugt en hjemmeside der hedder 

http://www.picnik.com/app#/out

Og så kan man selv kigge på det .. Det meget sjovt .. Og gratis

de er super gode.. tak for tippet

Anmeld

21. oktober 2011

Ka+Ma=Be

morethanperfect skriver:

Ved jo ikke om det er lidt ego og ha et billede af mig selv hængende på væggen  .... Har jo allerede et 

Haha nej da Ikke når det er sådan et fint billede med dit barn.

Her hjemme har vi også billeder fremme af mig og kæresten  Og får det da også at os og Benjamin  

Anmeld

21. oktober 2011

morethanperfect

joojoo skriver:

de er super gode.. tak for tippet

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.