merle2010 skriver:
min kæreste gider ikke høre om baby.dk.. jeg har vist ham enkelte opslag, men han gider ikke...
en af dem, der dog vakte ham interesse var da jeg viste ham en GIGANTISK tvillingemave... hun er herinde, men kan ikke huske hvad hun hedder.. hun fik 2 drenge.. hendes mave var VIRKELIG stor.. wooow
det kunne min kæreste ikke lige fatte...
hihi det er vist Mullesmith2 du snakker om
hun havde en rigtig stor mave tilsidst med de 2 guldklumper 
Min kæreste har også en del gange kommenteret mit baby.dk-behov... Ikke på en negativ måde, men han har da sagt at han var helt forundret over hvor spændende jeg synes at denne side kunne være
jeg plejer normalt ikke bruge særlig meget tid på nettet, men jeg kan sniiiilt bruge 3 timer på baby.dk i streg 

Desuden, hvis der er noget vi er i tvivl om mht vores søn, så siger min kæreste altid: "prøv lige at spørg inde på baby siden, de ved jo alting"
eller: "prøv lige at oprette en debat og spørg dem om det og det..." eller hvis jeg har lagt nye billeder ind så spørger han om der er nogen som har skrevet noget til dem 
og han følger skam også med hos dem som jeg snakker meget med! f.eks dengang hvor Thjul og jeg delte barnløsheds sorger, og dengang Kitty blev gravid, og nu hvor ønskebarn kæmper osv osv osv... det går han faktisk meget op i, og finder interressant 
men når det så er sagt så tror jeg faktisk at han et par gange eller 3 har set sig lidt på anden pladsen af baby.dk
.... han kan godt smide kommentaren: "hmm er du snart færdig med at snakke om babyer for idag?" afsted... og så kan jeg godt tage et vink med en vognstang om at han savner mit selskab lidt 

Anmeld