baby.dk = intet liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Carl-Emil's mor

merle2010 skriver:

ja det er hvad min mand siger

han siger jeg intet liv har fordi jeg bruger så meget tid på baby.dk...

og når jeg kigger på gravide maver, synes han jeg er sindsyg fordi det er halvandet år siden jeg fødte

har man virkelig intet liv fordi man går så meget op i babyer og gravide maver

jeg synes det er så dejligt, og er selv vildt skruk...

hvad siger jeres mænd???

han spørger hvad jeg gør når carl-emil bliver født fordi så er det ikke baby.dk jeg kan pusse-nusse rundt med hahaah 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Ni-ko-li-ne

Stjernestoev skriver:

Ja, og tænk hvis de skulle have den samme hobby, og hænge på hinanden hele tiden. :-D

P.S hvis du ikke har noget liv, så er du død
Så tvivler på det er det der sker her

er du gal mand det ville gå galt.....

Anmeld

20. oktober 2011

SussieThyssen

merle2010 skriver:

ja det er hvad min mand siger

han siger jeg intet liv har fordi jeg bruger så meget tid på baby.dk...

og når jeg kigger på gravide maver, synes han jeg er sindsyg fordi det er halvandet år siden jeg fødte

har man virkelig intet liv fordi man går så meget op i babyer og gravide maver

jeg synes det er så dejligt, og er selv vildt skruk...

hvad siger jeres mænd???

Min synes da bare det er fedt, når man finder noget, der kan interessere en..sådan er han da også selv..for ikke at nævne, at han rent faktisk HAR en profil herinde, og ofte går ind og læser, hvis der er noget, som jeg synes han skal se. Han har da også engang imellem givet et råd eller to...dog ikke med børn og maver, men med praktiske mande-ting
Og nu hvor begge mine piger er herinde også..så er det jo ved at være et helt familietræf LOL.

Så sikke noget sludder...pc'ere og internetkontakter er nu engang en del af livet i vore dage, ligesom i-pods, elektronisk styrede biler, playstations og meget andet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. oktober 2011

Tullemuzz

Min kæreste er nok lige glad synes det er godt jeg har noget og tage mig til nu hvor jeg går hjemme. Desuden sidder han selv næsten hver aften og spiller caunter strike og andre skyde spil med sine netvenner. Hvis jeg ikke havde baby.dk og sidde lidt ved ville jeg dø af kedsomhed hver aften :p

Anmeld

20. oktober 2011

L.J.L

merle2010 skriver:

min kæreste gider ikke høre om baby.dk.. jeg har vist ham enkelte opslag, men han gider ikke...

en af dem, der dog vakte ham interesse var da jeg viste ham en GIGANTISK tvillingemave... hun er herinde, men kan ikke huske hvad hun hedder.. hun fik 2 drenge.. hendes mave var VIRKELIG stor.. wooow

det kunne min kæreste ikke lige fatte...

Haha er det min mand du taler om??!! han synes jeg bruger aaalt for meget tid på baby men han har dog ikke sagt at jeg ikke har noget liv og gør han det så vanker der! men lige den du nævner med tvillingemaven den så min mand over min skulder og han var fuldstændig væk af forbløffelse! Haha

Anmeld

20. oktober 2011

VNB

merle2010 skriver:

min kæreste gider ikke høre om baby.dk.. jeg har vist ham enkelte opslag, men han gider ikke...

en af dem, der dog vakte ham interesse var da jeg viste ham en GIGANTISK tvillingemave... hun er herinde, men kan ikke huske hvad hun hedder.. hun fik 2 drenge.. hendes mave var VIRKELIG stor.. wooow

det kunne min kæreste ikke lige fatte...

hihi det er vist Mullesmith2 du snakker om  hun havde en rigtig stor mave tilsidst med de 2 guldklumper 

Min kæreste har også en del gange kommenteret mit baby.dk-behov... Ikke på en negativ måde, men han har da sagt at han var helt forundret over hvor spændende jeg synes at denne side kunne være  jeg plejer normalt ikke bruge særlig meget tid på nettet, men jeg kan sniiiilt bruge 3 timer på baby.dk i streg 

Desuden, hvis der er noget vi er i tvivl om mht vores søn, så siger min kæreste altid: "prøv lige at spørg inde på baby siden, de ved jo alting"  eller: "prøv lige at oprette en debat og spørg dem om det og det..." eller hvis jeg har lagt nye billeder ind så spørger han om der er nogen som har skrevet noget til dem 

og han følger skam også med hos dem som jeg snakker meget med! f.eks dengang hvor Thjul og jeg delte barnløsheds sorger, og dengang Kitty blev gravid, og nu hvor ønskebarn kæmper osv osv osv... det går han faktisk meget op i, og finder interressant 

men når det så er sagt så tror jeg faktisk at han et par gange eller 3 har set sig lidt på anden pladsen af baby.dk .... han kan godt smide kommentaren: "hmm er du snart færdig med at snakke om babyer for idag?" afsted... og så kan jeg godt tage et vink med en vognstang om at han savner mit selskab lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.