Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Hehe du er ikke den eneste Jeg har endda fået min kæreste til at oprette en profil herinde, men han bruger den ikke
Hehe du er ikke den eneste Jeg har endda fået min kæreste til at oprette en profil herinde, men han bruger den ikke
jamen seriøst der er da intet bedre end mavebilleder
og det er sku da ikke kun babysnak det hele..
de mænd altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merle2010 skriver: jamen seriøst der er da intet bedre end mavebilleder og det er sku da ikke kun babysnak det hele.. de mænd altså
Nej, jeg æææælsker alle de mavebilleder
Kay skriver: min kæreste kalder baby.dk for baby-face fordi jeg bruger mere tid her inde end jeg nogensinde har brugt på facebook... hihi... men han syntes det er dejlig jeg har alle jer dejlige kvinder her inde til at snakke med altmuligt om... især fordi det er rigtig hårdt at være i behandling... men nogle gange sys han også det er for meget jeg er her inde...
min kæreste kalder baby.dk for baby-face fordi jeg bruger mere tid her inde end jeg nogensinde har brugt på facebook... hihi...
men han syntes det er dejlig jeg har alle jer dejlige kvinder her inde til at snakke med altmuligt om... især fordi det er rigtig hårdt at være i behandling...
men nogle gange sys han også det er for meget jeg er her inde...
jeg bruger også baby mere end face
ja det er da dejligt at snakke med en masse om alt og ingenting..
især osse når det er nogen man har mødt irl...
Babymor2010 skriver: Nej, jeg æææælsker alle de mavebilleder
jeg elsker dem osse, og tror bestemt det er fordi jeg kun fik taget 1 i løbet af min graviditet, hvilket jeg er ked af nu
merle2010 skriver: jeg elsker dem osse, og tror bestemt det er fordi jeg kun fik taget 1 i løbet af min graviditet, hvilket jeg er ked af nu
Det kan jeg godt forstå... Jeg fik taget et hver uge, og det fortryder jeg i hvert fald ikke, for de bliver guld værd, når Isabella bliver ældre
Babymor2010 skriver: Det kan jeg godt forstå... Jeg fik taget et hver uge, og det fortryder jeg i hvert fald ikke, for de bliver guld værd, når Isabella bliver ældre
ja meget.. men i min næste graviditet, skal jeg tage sååååå mange billeder og vil nok også have lavet gipsaftryk af maven.. det skal nok blive godt
kirsti skriver: M siger ikke noget men nu sidder jeg heller ikke så meget på Men hvis han begyndte at sige noget ville han få besked på at klappe kaje, han er nemlig meget værre med al sin undervandsjagt, fora, tjekken vejr, snakken telefon osv
M siger ikke noget men nu sidder jeg heller ikke så meget på Men hvis han begyndte at sige noget ville han få besked på at klappe kaje, han er nemlig meget værre med al sin undervandsjagt, fora, tjekken vejr, snakken telefon osv
hahaha... ja det er jo godt at have noget på hinanden
desværre har jeg ikke andet på min mand end xbox... men den er vel ligeså god
merle2010 skriver: ja meget.. men i min næste graviditet, skal jeg tage sååååå mange billeder og vil nok også have lavet gipsaftryk af maven.. det skal nok blive godt
Ja, det overvejede jeg også, men det blev aldrig til noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128