baby.dk = intet liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

merle2010

Babymor2010 skriver:

Hehe du er ikke den eneste  Jeg har endda fået min kæreste til at oprette en profil herinde, men han bruger den ikke 

jamen seriøst der er da intet bedre end mavebilleder

og det er sku da ikke kun babysnak det hele..

de mænd altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Clisolka

merle2010 skriver:

jamen seriøst der er da intet bedre end mavebilleder

og det er sku da ikke kun babysnak det hele..

de mænd altså

Nej, jeg æææælsker alle de mavebilleder 

Anmeld

20. oktober 2011

merle2010

Kay skriver:

min kæreste kalder baby.dk for baby-face fordi jeg bruger mere tid her inde end jeg nogensinde har brugt på facebook... hihi...

men han syntes det er dejlig jeg har alle jer dejlige kvinder her inde til at snakke med altmuligt om... især fordi det er rigtig hårdt at være i behandling...

men nogle gange sys han også det er for meget jeg er her inde...

jeg bruger også baby mere end face

ja det er da dejligt at snakke med en masse om alt og ingenting..

især osse når det er nogen man har mødt irl...

Anmeld

20. oktober 2011

merle2010

Babymor2010 skriver:

Nej, jeg æææælsker alle de mavebilleder 

jeg elsker dem osse, og tror bestemt det er fordi jeg kun fik taget 1 i løbet af min graviditet, hvilket jeg er ked af nu

Anmeld

20. oktober 2011

kirsti

M siger ikke noget men nu sidder jeg heller ikke så meget på Men hvis han begyndte at sige noget ville han få besked på at klappe kaje, han er nemlig meget værre med al sin undervandsjagt, fora, tjekken vejr, snakken telefon osv

Anmeld

20. oktober 2011

Clisolka

merle2010 skriver:

jeg elsker dem osse, og tror bestemt det er fordi jeg kun fik taget 1 i løbet af min graviditet, hvilket jeg er ked af nu

Det kan jeg godt forstå...  Jeg fik taget et hver uge, og det fortryder jeg i hvert fald ikke, for de bliver guld værd, når Isabella bliver ældre 

Anmeld

20. oktober 2011

merle2010

Babymor2010 skriver:

Det kan jeg godt forstå...  Jeg fik taget et hver uge, og det fortryder jeg i hvert fald ikke, for de bliver guld værd, når Isabella bliver ældre 

ja meget.. men i min næste graviditet, skal jeg tage sååååå mange billeder og vil nok også have lavet gipsaftryk af maven.. det skal nok blive godt

Anmeld

20. oktober 2011

merle2010

kirsti skriver:

M siger ikke noget men nu sidder jeg heller ikke så meget på Men hvis han begyndte at sige noget ville han få besked på at klappe kaje, han er nemlig meget værre med al sin undervandsjagt, fora, tjekken vejr, snakken telefon osv

hahaha... ja det er jo godt at have noget på hinanden

desværre har jeg ikke andet på min mand end xbox... men den er vel ligeså god

Anmeld

20. oktober 2011

Ni-ko-li-ne

Ingen problemer her.... Han gider ikke høre om det, for jeg kan jo tale om baby.dk igen igen og så igen.... Og det forstår jeg godt han ikke gider høre på, lidt ligesom at jeg iiiiiiiikke elsker at høre om fodbold eller Top Gear.... Bla bla bla...

Anmeld

20. oktober 2011

Clisolka

merle2010 skriver:

ja meget.. men i min næste graviditet, skal jeg tage sååååå mange billeder og vil nok også have lavet gipsaftryk af maven.. det skal nok blive godt

Ja, det overvejede jeg også, men det blev aldrig til noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.