Emmaljunga, Uniq stel erfaring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.060 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

lio

Jeg overvejer at købe en Emmaljunga, big  star supreme uniq men vil høre hvad i har af erfaring? gerne hvilke minusser i er stødt på, så kan jeg forholde mig til om det er ting jeg kan leve med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

MIWULA

Jeg har sådan en og vi er rigtig glade for den kan ikk lige finde nogle fejl på den. Men der er mange gode. hihi blandt andet at stellet ikk hænger.  også er det punktfrie hjul. Den er rigtig lækker.

Anmeld

20. oktober 2011

lio

MIWULA skriver:

Jeg har sådan en og vi er rigtig glade for den kan ikk lige finde nogle fejl på den. Men der er mange gode. hihi blandt andet at stellet ikk hænger.  også er det punktfrie hjul. Den er rigtig lækker.

Hvor længe har du haft den??? Hører netop det med at stellet hænger meget...

Anmeld

20. oktober 2011

MIWULA

Qoco skriver:

Hvor længe har du haft den??? Hører netop det med at stellet hænger meget...

Vi har brugt den i 7 måneder nu.  ja det er de emmaljunga med det gamle stel dem uden punkterfrie hjul.  Min veninde havde nemlig sådan en og den hang også men man kan justere på dem.

Det her stel kan vist ikk hænge. ;-)

Anmeld

20. oktober 2011

lio

MIWULA skriver:

Vi har brugt den i 7 måneder nu.  ja det er de emmaljunga med det gamle stel dem uden punkterfrie hjul.  Min veninde havde nemlig sådan en og den hang også men man kan justere på dem.

Det her stel kan vist ikk hænge. ;-)

Jo, det er uniq stellet jeg både har set nogle gå med og hørt at de hænger... det bekymrer mig lidt

Anmeld

20. oktober 2011

bøgelund

Qoco skriver:

Jeg overvejer at købe en Emmaljunga, big  star supreme uniq men vil høre hvad i har af erfaring? gerne hvilke minusser i er stødt på, så kan jeg forholde mig til om det er ting jeg kan leve med.

vi har det, og vi ELSKER den.. og den er ALLE pengene værd..

intet dårligt herfra, og det er jo den absolut pæneste vogn der kan fås..

Anmeld

20. oktober 2011

MIWULA

Qoco skriver:

Jo, det er uniq stellet jeg både har set nogle gå med og hørt at de hænger... det bekymrer mig lidt

okey har svært ved at se hvordan det kan hænge da stellet er lavet på en anden måde. Men vores hænger ikk og vi er meget glade for den kan slet ikk sige noget dårligt.

Anmeld

20. oktober 2011

lio

MIWULA skriver:

okey har svært ved at se hvordan det kan hænge da stellet er lavet på en anden måde. Men vores hænger ikk og vi er meget glade for den kan slet ikk sige noget dårligt.

i har heller ikke haft den så længe... men det kommer nok an på hordan man behandler den, hvor man lægger vægt og sådan.

Anmeld

20. oktober 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Qoco skriver:

i har heller ikke haft den så længe... men det kommer nok an på hordan man behandler den, hvor man lægger vægt og sådan.

Vi har den også. Min søn er 2 år, og vores stel hænger heller ikke.

Anmeld

20. oktober 2011

Victoriasmor88

Vi har den også Den er så lækker, og ser jo også godt ud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.