Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nitz - 27+ skriver: Hehe den er lidt sjov.. Læste den godt nok på facebook den anden dag.. Man kan ik lade være med at smile lidt af den
Hehe den er lidt sjov.. Læste den godt nok på facebook den anden dag.. Man kan ik lade være med at smile lidt af den
Hihi Jaa .
Som sagt tidligere her i indlægget :p, så er det jo nok der hun har den fra, eller har hørt den et sted .. Jeg har bare ikke set den eller hørt den og sys det lød så godt !! .. Hæhæh
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: god humor.. bliver nok lige nødt til at låne den til min facebook.. for lige nu er jeg vidst på randen til at være enig i det hele..
god humor.. bliver nok lige nødt til at låne den til min facebook.. for lige nu er jeg vidst på randen til at være enig i det hele..
.. Du skal være velkommen til at hapse den ! .,
uuuha, det lyder da bestemt ikke rart ! . Bare rolig, den perfekte mand/kvinde findes til os alle, ink. dig
Witt skriver: Hihi . Gir hende ret? årh det lyder da ikke godt :/ . Jeg er nu lidt uenig !
Hihi .
Gir hende ret? årh det lyder da ikke godt :/ .
Jeg er nu lidt uenig !
Nej det er os lidt træls :/ Men tror ikke rigtig på drømmemanden er der.
Ellers er han bare meget svær at finde
W&M <3 skriver: Nej det er os lidt træls :/ Men tror ikke rigtig på drømmemanden er der. Ellers er han bare meget svær at finde
.. Der er en drømmefyr for os alle . ink. dig ... Så det er vist bare med at vente med spænding, . Håååber du finder den perfekte !
Witt skriver: .. Der er en drømmefyr for os alle . ink. dig ... Så det er vist bare med at vente med spænding, . Håååber du finder den perfekte !
Tak Håber du har ret.
W&M <3 skriver: Tak Håber du har ret.
Det har jeg ! ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128