Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hihi, en veninde tror ikke at en perfekt mand for hende findes, så hun græd denne her:
Perfekte mænd findes lige rundt om hjørnet, sagde Gud.... Og så gjorde han jorden rund, forstår du hvad jeg mener?. ..
HAHAHAHA, øøøh ja, tror jeg og jeg var flad af grin, (lidt ondt at grine af hende), men det lød simpelthen så godt og har aldrig hørt den før ! . Se det er go humor !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sidder lige og FLÆKKER af grin!! Hold kæft hvor er det godt sagt!
haha - hvor godt!
rikkeregnbue skriver: Sidder lige og FLÆKKER af grin!! Hold kæft hvor er det godt sagt!
Hihi Jaa nemlig, sad også og tænkte: hvor fanden kom den egentlig fra ?? :p . Men jaa, sad også selv og var flad af grin, desværre :p .
Witt skriver: Hihi Jaa nemlig, sad også og tænkte: hvor fanden kom den egentlig fra ?? :p . Men jaa, sad også selv og var flad af grin, desværre :p .
Haha, nej det var måske ikke lige det bedste tidspunkt at grine på
lulini skriver: haha - hvor godt!
Jup, det er hvad jeg kalder humor !
rikkeregnbue skriver: Haha, nej det var måske ikke lige det bedste tidspunkt at grine på
Hehe, det er så nogle dage siden hun sagde det, men nu kan hun altså godt se det sjove i det, Heldigvis ! .. Hehe
Witt skriver: Hehe, det er så nogle dage siden hun sagde det, men nu kan hun altså godt se det sjove i det, Heldigvis ! .. Hehe
Hehe, det var da altid noget
rikkeregnbue skriver: Hehe, det var da altid noget
Jup ;D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128