iOS 5 til iPhone.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeanne skriver:

Pga opdateringen ?

Ja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

JulieE

IOS5 er suuuper!!! bare husk at lave en sikkerhedskopi i itunes inden du opdaterer 

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

MarleneOlsen skriver:

Ja , jeg mistede alt hva jeg havde på min iPhone :/ så det kan ikk anbefaldes ..

Derfor kan det da sagtens anbefales. Det er jo bare dig, der ikke har taget en sikkerhedskopi.

Anmeld

20. oktober 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Stjernestoev skriver:

Derfor kan det da sagtens anbefales. Det er jo bare dig, der ikke har taget en sikkerhedskopi.

Jeg havde taget sikkerheds kopi men alligevel slettede den alt hvad jeg havde på min iPhone samt i iTunes ;(

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

MarleneOlsen skriver:

Jeg havde taget sikkerheds kopi men alligevel slettede den alt hvad jeg havde på min iPhone samt i iTunes ;(

Det lyder virkelig højest usandsynligt. Måske du bare ikke har gendannet den? Et eller andet er i hvertifald gået forkert. Jeg har ikke hørt andre have problemet i hvertifald. Men træls er det da

Anmeld

20. oktober 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Stjernestoev skriver:

Det lyder virkelig højest usandsynligt. Måske du bare ikke har gendannet den? Et eller andet er i hvertifald gået forkert. Jeg har ikke hørt andre have problemet i hvertifald. Men træls er det da

Jeg har gendannet den . Og den er bare kommet tilbage til fabrik ting ( kan ikk huske ordet ;D ) men det samme skete faktisk for min veninde .. Det er lidt irriterende ! ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.