iOS 5 til iPhone.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Benjamins'mor

Ja, hvad går det ud på? Da jeg satte mobilen til computeren spurgte den om jeg ville opdatere, men hvad sker der? Og hvad gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Babydreams

Hej :-) Det er et nyt styreprogram til ens iPhone, har ikke engang selv fået det gjort endnu ;-)

Anmeld

20. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977

Den har iMassage og iCloud og der er lavet om på noget i software (fx ingen iPod, men det er delt op i musik og video) og så nogle andre detajler

Gør det endelig

Anmeld

20. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeanne skriver:

Den har iMassage og iCloud og der er lavet om på noget i software (fx ingen iPod, men det er delt op i musik og video) og så nogle andre detajler

Gør det endelig

Er igang, men hvad er iMessage og iCloud?

Anmeld

20. oktober 2011

DortheSimonsen

Jeg kender rigtig mange der har opdateret sin telefon, og mistet ALT hvad de havde.

Anmeld

20. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
benjamins'mor skriver:

Er igang, men hvad er iMessage og iCloud?

iMessage er gratis beskeder mellem iPhones og iCloud er en ekstra lagerplads Du får 5 GB gratis og kan så betale for mere hvis du lyster.

Anmeld

20. oktober 2011

lulini

jeg er også igang med at opdatere min :-)

Anmeld

20. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
DortheSimonsen skriver:

Jeg kender rigtig mange der har opdateret sin telefon, og mistet ALT hvad de havde.

Jeg tager en sikkerhedskopi hver dag. Da jeg opdaterede min mistede jeg kun 3 apps Så det har de ikke gjort

Anmeld

20. oktober 2011

Benjamins'mor

DortheSimonsen skriver:

Hvis de mistede alt er det fordi de ikke har sikkerhedskopieret den via itunes. Det har jeg og har intet mistet.

Anmeld

20. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeanne skriver:

iMessage er gratis beskeder mellem iPhones og iCloud er en ekstra lagerplads Du får 5 GB gratis og kan så betale for mere hvis du lyster.

Okay, de to ting er ikke kommet ind på telefonen endnu, men det er den der bladkiosk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.