Når børn myrder børn! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Carina:-)

Forfærdeligt.

Og ækelt at der er vidner der har set ham blive jagtet,og ikke har grebet ind.

Folk der er vidner til omsorgsvingt/vold eller lign og ikke griber ind burde kunne straffes.

Bare se herinde hvor der jævnligt er tråde med folk der fortælle om at de er vidende om omsorgssvigt/vold og ikke griber ind....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Stjernestoev

Zibi_84 skriver:

Hvor er det dog frygteligt! Det er så svært at forstå at det kan finde sted:-((((

Ja, det skete også i 60'erne, hvor en pige der hed Mary Bell dræbte 2 små drenge. Den historie er den sygeste jeg har læst!

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

Carina:-) skriver:

Forfærdeligt.

Og ækelt at der er vidner der har set ham blive jagtet,og ikke har grebet ind.

Folk der er vidner til omsorgsvingt/vold eller lign og ikke griber ind burde kunne straffes.

Bare se herinde hvor der jævnligt er tråde med folk der fortælle om at de er vidende om omsorgssvigt/vold og ikke griber ind....

Ja, men hvordan skulle han vide at de ikke legede for sjov? Hvis nogen børn slåssede vil jeg helt klart lige holde øje med dem, men hvis de så løb ind i en skov, vil jeg tænke at de legede tagfat eller sådan noget, og det bare var en leg. Jeg vil ALDRIG forestille mig at børn slår børn ihjel!

Anmeld

20. oktober 2011

Muffinmus

Stjernestoev skriver:

Ja, det skete også i 60'erne, hvor en pige der hed Mary Bell dræbte 2 små drenge. Den historie er den sygeste jeg har læst!

Ja, så skrækkeligt at en pige i en alder af knap 11 år med vilje kvæler og smadrer små drenge børn og med glæde tager skylden for det bagefter...syg historie, og håber ikke det er noget i den stil nu her. Det virker ikke sådan i hvert fald.

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

MariaE skriver:

Ja, så skrækkeligt at en pige i en alder af knap 11 år med vilje kvæler og smadrer små drenge børn og med glæde tager skylden for det bagefter...syg historie, og håber ikke det er noget i den stil nu her. Det virker ikke sådan i hvert fald.

Ja.. Lige nøjagtig!
Og forstår ikke hvordan hun bare kan få lov til at leve videre, med et barn. Jeg tror ikke at de ting hun har gjort, og de ting hun selv har været udsat for, bare kan hjælpes på 12 år! Hun viste jo store tegn på at være psykopat, og det er bare SÅ voldsomt, at jeg ikke forstår hvorfor hun ikke skal leve på en psykiatrisk afdeling. Hun kan umuligt være i stand til at give et barn et ordenligt liv, efter den fortid hun har!

Anmeld

20. oktober 2011

jydeinden

virkelig tragisk det der er sket.. men jeg studsede også godt meget over den kommentar/ udmelding moderen kom med at livet jo sku gå videre.. for mig ville det da godt nok lyde lidt som om at man næsten var ligeglad med at man havde mistet et barn, for der var jo 6 andre, som om at hver enkelte ikke betød noget.

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

jydeinden skriver:

virkelig tragisk det der er sket.. men jeg studsede også godt meget over den kommentar/ udmelding moderen kom med at livet jo sku gå videre.. for mig ville det da godt nok lyde lidt som om at man næsten var ligeglad med at man havde mistet et barn, for der var jo 6 andre, som om at hver enkelte ikke betød noget.

Jeg er næsten sikker på hun er i chok. Istedet for at undre dig over hvad hun har sagt, så kan man istedet tænke på at hun har mistet et barn, og går igennem den værste smerte man overhovedet kan forstille sig! Jeg tror vitterligt ingen tænker klart når det sker.

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

Mi skriver:

Har hun virkelig sagt det, allerede  Men måske er hun i chok, der er nok ingen der for alvor kan sætte sig ind i hvordan man reagere ved at få sådan noget at vide.

Er enig..
Jeg tror ingen reaktioner er forkerte, når man mister sit barn!

Anmeld

20. oktober 2011

Carina:-)

Stjernestoev skriver:

Ja, men hvordan skulle han vide at de ikke legede for sjov? Hvis nogen børn slåssede vil jeg helt klart lige holde øje med dem, men hvis de så løb ind i en skov, vil jeg tænke at de legede tagfat eller sådan noget, og det bare var en leg. Jeg vil ALDRIG forestille mig at børn slår børn ihjel!

Men det sker jo.

2 ti årige der slog en 3 årig dreng ihjel efter de havde mishandlet ham i timevis i England.

En pige på 4 der blev misbrugt og slået ihjel af 2 små drenge i Sverige.

Og mener da også vi har et par sager her i DK.

Min nu 14 årige blev udsat for vold som 3 årig i hans bh af 4 andre drenge.

Da det kom frem havde det stået på længe og dagligt-Og både vi og personalet var chokeret,vrede og ulykkelige over det var sket,men den psykolog der blev sat på sagen sagde at lige som der findes afstumpede voksne findes der også børn der ikke ejer empati og medfølese med andre.

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

Carina:-) skriver:

Men det sker jo.

2 ti årige der slog en 3 årig dreng ihjel efter de havde mishandlet ham i timevis i England.

En pige på 4 der blev misbrugt og slået ihjel af 2 små drenge i Sverige.

Og mener da også vi har et par sager her i DK.

Min nu 14 årige blev udsat for vold som 3 årig i hans bh af 4 andre drenge.

Da det kom frem havde det stået på længe og dagligt-Og både vi og personalet var chokeret,vrede og ulykkelige over det var sket,men den psykolog der blev sat på sagen sagde at lige som der findes afstumpede voksne findes der også børn der ikke ejer empati og medfølese med andre.

Det har du ret i!

Men jeg synes ikke det her er vidnets skyld, laaaangt fra.

Men uanset hvad, det er bedre at gribe ind en gang for meget, end en gang for lidt.

Noget andet er, at jeg synes det svenske politi har håndteret sagen flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.