Når børn myrder børn! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Stjernestoev

Hvor er det virkelig forfærdeligt at flere vidner udpeger det samme barn til at stå bag mordet på den 4-årigede dreng i Sverige. Der er godt nok ikke noget sikkert, og han er vel uskyldig til han er dømt. Men hvor er det virkelig sørgerligt: http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article1381057 9.ab;jsessionid=8FA3440B2B124197C71BF34784DA815B.m obil-www4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Plysbjørnen

Ja det er skrækkeligt...  

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

Aniteb skriver:

Ja det er skrækkeligt...  

Men jeg "håber" virkelig at der er tale om et uheld. At en leg desværre er blevet ALT for voldsom. Selvom det selvfølgelig ikke gør sagen bedre. Men alligevel..

Anmeld

20. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg får kuldegysninger når jeg læser om det. Min dreng blev 4 år i lørdags og man kan ikke lade være med, at spekulere.

Det er så tragisk

Anmeld

20. oktober 2011

Zibi_84

Hvor er det dog frygteligt! Det er så svært at forstå at det kan finde sted:-((((

Anmeld

20. oktober 2011

Muffinmus

Børn er desværre onde ved hinanden med vilje, fordi de ofte ikke kan forstå konsekvenserne af det......

Håber den dreng,hvis det alle vidnerne siger er rigtigt, kan få noget hjælp for han må mangle et eller andet.

Og hvor jeg håber der er nogen til at tage sig af de andre børn, for en mor der kan udmelde at livet må gå videre og opvasken jo skal tages alligvel, hun har sgu brug for seriøs hjælp og jeg er ikke sikker på hun kan tage sig ordentligt at sine børn...og skulel det forestille at hans egne søskende passede på den lille dreng??? For det er måske nok heller ikke i orden i min verden, men der er vi så forskellige.

Og udsatte familier der ikke har det godt, har åbenbart større risiko for familie tragedier.

Er ked af det på drengens vegne, hans liv var kun begyndt, er ked af moren ikke tog sig tid til at tage med sine børn på legepladsen og passede på dem, så var det aldrig sket.

Anmeld

20. oktober 2011

Mi

Ja, hvis det passer, så er det jo gangske forfærdeligt

Jeg læste desuden at en far havde været på legepladsen og overværet at flere børn havde skændtes, og jeg undre mig over at det ikke lyder som om han har blandet sig i børnenes skænderi

http://jp.dk/udland/europa/article2581334.ece

I min verden lader man ikke børn have et større skænderi indbyrdes, uden at man som voksen blander sig. Ikke at det kan have stoppet mordet, bare en undren.

Anmeld

20. oktober 2011

Mi

MariaE skriver:

Børn er desværre onde ved hinanden med vilje, fordi de ofte ikke kan forstå konsekvenserne af det......

Håber den dreng,hvis det alle vidnerne siger er rigtigt, kan få noget hjælp for han må mangle et eller andet.

Og hvor jeg håber der er nogen til at tage sig af de andre børn, for en mor der kan udmelde at livet må gå videre og opvasken jo skal tages alligvel, hun har sgu brug for seriøs hjælp og jeg er ikke sikker på hun kan tage sig ordentligt at sine børn...og skulel det forestille at hans egne søskende passede på den lille dreng??? For det er måske nok heller ikke i orden i min verden, men der er vi så forskellige.

Og udsatte familier der ikke har det godt, har åbenbart større risiko for familie tragedier.

Er ked af det på drengens vegne, hans liv var kun begyndt, er ked af moren ikke tog sig tid til at tage med sine børn på legepladsen og passede på dem, så var det aldrig sket.

Har hun virkelig sagt det, allerede  Men måske er hun i chok, der er nok ingen der for alvor kan sætte sig ind i hvordan man reagere ved at få sådan noget at vide.

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

MariaE skriver:

Jeg er helt enig! Virkelig..

Men moren SKAL have noget hjælp, virkelig! Og det er uanset om hun var kommet med den udtalelse eller ej. Jeg tænker at hun er i chok, og derfor reagerer sådan. Jeg kan nævne en historie..
Da min far var barn, kørte han og hans klasse galt i en skolebus. En elev og ham der kørte bussen døde. Ham der kørte bussen's datter var også med i uheldet, og da de lå på hospitalet kom hun ind til min far, og grinte "haha, min far er bare død". Og det er så tydeligt at hendes reaktion var fordi hun var i chok, for selvfølgelig var hun dybt ulykkelig!

Men ja, jeg har så svært ved om jeg skal have ondt af drengen der slog ham ihjel. For det tyder heldigvis ikke på at være ondskabsfuldt som det var med Mary Bell..

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

MoarHvidovre skriver:

Jeg får kuldegysninger når jeg læser om det. Min dreng blev 4 år i lørdags og man kan ikke lade være med, at spekulere.

Det er så tragisk

Det forstår jeg virkelig godt!

Håber der er tale om et uheld, og ikke et mord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.