Kæmpet i 4 1/2 time - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

AA10

ups læste vist lidt for hurtigt... Ja så har jeg faktisk ingen råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

twiggi

NadiaSK skriver:

Nøj, det lyder bare som om du har haft en rigtig øv-dag... din stakkel...

Hvad nu hvis du tager hende med ind i jeres seng? Bare lige til hun falder i søvn? Ved ikke om det kan hjælpe og man skal selvfølgelig også passe på at det ikke bliver en dårlig vane... men synes bare tit at børn har det bedre og slapper mere af når de ligger mellem mor og far...

Håber VIRKELIG at du finder en løsning

KÆMPE og masser af energi og overskud sender jeg i din retning

Tak hvor du sød :-) ligger med hende i vores seng under min dyne idag, tænkte det kan være tryghed, hun holder min hånd og ligger og putter ved mit bryst, ja det kan godt blive en dårlig vane men hvis hun har brug for det så får hun lov selvfølgelig :-)

Anmeld

19. oktober 2011

MelikkazMoar

Vanessas. skriver:

Dejligt :-) vanessa vil bare holde i hånd og nusse, hyggeligt og hun er min kærlighed men søvn er ved at være tiltrængt men har slukket alt lys osv så før eller siden må øjnene glide i.. :-)

jeg lagde mig på sengen med hende ind til mig.. så fik hun lidt bryst og så faldt hun stille hen..

den hjalp så hos mig --

Anmeld

19. oktober 2011

twiggi

MelikkazMoar skriver:

jeg lagde mig på sengen med hende ind til mig.. så fik hun lidt bryst og så faldt hun stille hen..

den hjalp så hos mig --

Ligger sådan med hende nu, hun er heeeelt rolig og saglig.. Vil ligge mig til at putte lidt med hende og min vejrtrækningen som når man sover vil måske få hende til at falde helt hen.. Hun er dog på vej i søvn stille og roligt nu.. Tak for svar :-) nu vil jeg få sovet.. Pyha.. What a day.. Sov godt :-)

Anmeld

19. oktober 2011

MelikkazMoar

Vanessas. skriver:

Ligger sådan med hende nu, hun er heeeelt rolig og saglig.. Vil ligge mig til at putte lidt med hende og min vejrtrækningen som når man sover vil måske få hende til at falde helt hen.. Hun er dog på vej i søvn stille og roligt nu.. Tak for svar :-) nu vil jeg få sovet.. Pyha.. What a day.. Sov godt :-)

Godnat.. sov godt og forhåbentlig længe

Anmeld

19. oktober 2011

katrine26

Vanessas. skriver:

Jeg har kæmpet hele dagen med at få hende til at sove, hun har ikke villet sove overhovedet! Een lur kl 13-13:20 idag og nu har jeg siden 18:30 prøvet ALT for at få hende til at sove uden det mindste held.. Hun plejer altid at sove minimum 4 lure i 1-2 timer om dagen og sover altid 18:30 uden besvær. Mælk, gået i armen, Barnevogen, kamille the, mos, bad, ligge selv, ligge tæt ved bar hud, sutten, osv osv hun plejer selv at falde i søvn men nu efter 5 timer i mors arme er jeg udkørt og hun er frisk men træt! Nogen råd? Hun blir 5 mdr imorgen og selv under tigerspring sover hun fint

Tigerspring tigerspring tigerspring...andet er der ikke at sige..min søn er lige sådan når han tager tigerspring..det er pisse hårdt men intet andet at gøre en at tage en dag af gangen..

Katrine26

Anmeld

20. oktober 2011

twiggi

katrine26 skriver:

Tigerspring tigerspring tigerspring...andet er der ikke at sige..min søn er lige sådan når han tager tigerspring..det er pisse hårdt men intet andet at gøre en at tage en dag af gangen..

Katrine26

Igen ?! :-( øv, vi har næsten lige kommet over 19-ugers.. Øv.., og hun er 5 mdr idag...

Anmeld

20. oktober 2011

Zibi_84

Vanessas. skriver:

Jeg har kæmpet hele dagen med at få hende til at sove, hun har ikke villet sove overhovedet! Een lur kl 13-13:20 idag og nu har jeg siden 18:30 prøvet ALT for at få hende til at sove uden det mindste held.. Hun plejer altid at sove minimum 4 lure i 1-2 timer om dagen og sover altid 18:30 uden besvær. Mælk, gået i armen, Barnevogen, kamille the, mos, bad, ligge selv, ligge tæt ved bar hud, sutten, osv osv hun plejer selv at falde i søvn men nu efter 5 timer i mors arme er jeg udkørt og hun er frisk men træt! Nogen råd? Hun blir 5 mdr imorgen og selv under tigerspring sover hun fint

Nogle gange hjælper det at give min søn et lunt bad og en tår babs. Held og lykke;-)

Anmeld

20. oktober 2011

Nadia&Daniel

Hvordan gik natten søde??

Anmeld

20. oktober 2011

katrine26

Vanessas. skriver:

Igen ?! :-( øv, vi har næsten lige kommet over 19-ugers.. Øv.., og hun er 5 mdr idag...

prøv at goggle tigerspring så kan du finde en liste over de ti tigerspring..der kan selvfølig være andre årsager til hun ikke vil sove..svaret ud fra min egen erfaring.

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.