Kæmpet i 4 1/2 time - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

twiggi

Jeg har kæmpet hele dagen med at få hende til at sove, hun har ikke villet sove overhovedet! Een lur kl 13-13:20 idag og nu har jeg siden 18:30 prøvet ALT for at få hende til at sove uden det mindste held.. Hun plejer altid at sove minimum 4 lure i 1-2 timer om dagen og sover altid 18:30 uden besvær. Mælk, gået i armen, Barnevogen, kamille the, mos, bad, ligge selv, ligge tæt ved bar hud, sutten, osv osv hun plejer selv at falde i søvn men nu efter 5 timer i mors arme er jeg udkørt og hun er frisk men træt! Nogen råd? Hun blir 5 mdr imorgen og selv under tigerspring sover hun fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Muttitil1+1

Herhjemme plejer det at hjælpe at svøbe sønnen ind i dynen og så vugge, mens vi går rundt med ham... men skal ikke sige om du allerede har prøvet det??...

Du skal i hvert fald lige have en for det er noget så frustrerende...

for at der snart sker fremskridt!

Anmeld

19. oktober 2011

MelikkazMoar

aner ikke hvad man skal gøre .. men din historie, er fuldstændig lige som min idag.. min datter har slet slet ikke ville sove idag , og hun plejer ellers ikke have problemer med det

Anmeld

19. oktober 2011

twiggi

NadiaSK skriver:

Herhjemme plejer det at hjælpe at svøbe sønnen ind i dynen og så vugge, mens vi går rundt med ham... men skal ikke sige om du allerede har prøvet det??...

Du skal i hvert fald lige have en for det er noget så frustrerende...

for at der snart sker fremskridt!

Tusinde tak. Hun er svøbt og hun plejer at falde til ro og det gjorde hun også men sove, niks... Hun ligger bare og "fjoller" rækker tunge, snakker og pyller. Min kæreste gik i seng kl 21 så ingen hjælp der, og jeg trænger virkelig til at sove, det har været en killer dag!! Ja det er brand frustrerende. :/

Anmeld

19. oktober 2011

AA10

det kan være hun har lidt uro i maven ..?? prøv og evt give hende lidt kamillete og svøb hende ind.. Og selvom det er hårdt og du er træt så vis det endlig ikke da de små kan mærke det..og held og lykke

Anmeld

19. oktober 2011

twiggi

MelikkazMoar skriver:

aner ikke hvad man skal gøre .. men din historie, er fuldstændig lige som min idag.. min datter har slet slet ikke ville sove idag , og hun plejer ellers ikke have problemer med det

Præcis.. Vi plejer bare at skulle lægge hende i hendes seng og 5 min efter sover hun.. Men nu 5 timer senere ingen træt baby.. Ligger med hende i sengen og hun ligge bare og kigger på mig og sutter på sutten, meget sød meeen håber snart trætheden rammer hende.. Hun har slet ikke været ked overhovedet hvilket hun heller aldrig plejer hun ligger bare og nuller..

Anmeld

19. oktober 2011

twiggi

AA10 skriver:

det kan være hun har lidt uro i maven ..?? prøv og evt give hende lidt kamillete og svøb hende ind.. Og selvom det er hårdt og du er træt så vis det endlig ikke da de små kan mærke det..og held og lykke

Hun har lige drukket kamille, og ligger ved mig og nuller nu på 2. Time.. Tusinde tak :-)

Anmeld

19. oktober 2011

MelikkazMoar

Vanessas. skriver:

Præcis.. Vi plejer bare at skulle lægge hende i hendes seng og 5 min efter sover hun.. Men nu 5 timer senere ingen træt baby.. Ligger med hende i sengen og hun ligge bare og kigger på mig og sutter på sutten, meget sød meeen håber snart trætheden rammer hende.. Hun har slet ikke været ked overhovedet hvilket hun heller aldrig plejer hun ligger bare og nuller..

Ja sådan er det også her.. hun er endelig faldet i søvn nu.. en tilfreds mor nu..

Anmeld

19. oktober 2011

Muttitil1+1

Vanessas. skriver:

Tusinde tak. Hun er svøbt og hun plejer at falde til ro og det gjorde hun også men sove, niks... Hun ligger bare og "fjoller" rækker tunge, snakker og pyller. Min kæreste gik i seng kl 21 så ingen hjælp der, og jeg trænger virkelig til at sove, det har været en killer dag!! Ja det er brand frustrerende. :/

Nøj, det lyder bare som om du har haft en rigtig øv-dag... din stakkel...

Hvad nu hvis du tager hende med ind i jeres seng? Bare lige til hun falder i søvn? Ved ikke om det kan hjælpe og man skal selvfølgelig også passe på at det ikke bliver en dårlig vane... men synes bare tit at børn har det bedre og slapper mere af når de ligger mellem mor og far...

Håber VIRKELIG at du finder en løsning

KÆMPE og masser af energi og overskud sender jeg i din retning

Anmeld

19. oktober 2011

twiggi

MelikkazMoar skriver:

Ja sådan er det også her.. hun er endelig faldet i søvn nu.. en tilfreds mor nu..

Dejligt :-) vanessa vil bare holde i hånd og nusse, hyggeligt og hun er min kærlighed men søvn er ved at være tiltrængt men har slukket alt lys osv så før eller siden må øjnene glide i.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.