Dessertvin?????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

vi kunne godt både få og finde på at servere verdi fx som desertvin - men det er nok fordi vi ikke rigtig går op i etikette og hvad der bør drikkes med hvilke retter, vi køber og drikker det vi synes smager godt

men asti... hmmmmm... det er lidt for meget nytår næsten, men verdi det er meget normalt hos os

Der er man jo så forskellige.

Når jeg tænker Asti, tænker jeg sommer og jordbær
Når jeg tænker nytår, tænker jeg en sur champagne (kan ikkelide det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Tja det er yderst sjældent at folk beder om mere dessertvin. Har nu serveret til et par hundrede selskaber efterhånden. Så et glas og så må tjeneren hente det frem hvis nogen ønsker mere.

Det er netop sådan jeg tænker

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Der er man jo så forskellige.

Når jeg tænker Asti, tænker jeg sommer og jordbær
Når jeg tænker nytår, tænker jeg en sur champagne (kan ikkelide det)

hihi måske er det fordi jeg altid bare har drukket asti til nytår men helt sikket hvis desserten er lækker frugt og sådan så ville jeg også elske et glas asti

Anmeld

20. oktober 2011

Jibbe

Anonym skriver:

Det er netop sådan jeg tænker

Og når i når til desserten er tidsplanen presset hvis man ønsker at danse inden midnat. Der er taler og sange osv som altid lige tager 5 min længere tid end beregnet ;-) og på det tidspunkt glæder folk sig til at komme ud og svinge træbenet lidt! Så har man siddet i nogle timer alligevel og de er nu i et helt fantastisk humør ;-)

Anmeld

24. oktober 2011

norenberg

Anonym skriver:

Tænker også at sherry og alt det der, hører sig lidt fortiden til og måske de ældre?
Det lyder som om at jeg godt kan servere den asti der, til dessert. Skal tjeneren så bare servere et glas asti og så stilleflasken væk?

vi fik serveret et enkelt glas og så blev der stillet flasker sammen med desserten så folk selv kunne gå op og tage mere hvis de havde lyst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.