Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja som overskriften siger, er jeg virkelig underlig fordi jeg godt kan li og se goe gamle danske i stedet for alle de nye film der er nu om dage.? Min kusine syns at jeg er underlig og sær, for hun syns det er noget underligt noget og se. :s
Ja som overskriften siger, er jeg virkelig underlig fordi jeg godt kan li og se goe gamle danske i stedet for alle de nye film der er nu om dage.? Min kusine syns at jeg er underlig og sær, for hun syns det er noget underligt noget og se. :s
Må indrømme jeg vil også langt hellere se en god gammel dk film end en af de nye. Er personligt helt vild med dirch eller ove sprogøe.
Hvis du er underlig...jamen så er vi det også alle her i huset for her kan alle også lide at se de go'e gamle danske når der skal hygges med popkorn osv...
Vi er også underlige, for vi ser dem også
så er jeg kommet i bedre humør, for hun fik mig godt nok til og tænke om jeg virkelig var den eneste der godt kunne li dem..
Hej
Næe det synes jeg ikke Jeg er selv helt tosset med de gamle danske film. Her hjemme er min datter på knap 3 begyndt at se de gamle Lille Per film. De er gode og ikke så mange scene skift. Hun er vild med dem.
Mange hilsner
Henriette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128