Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja som overskriften siger, er jeg virkelig underlig fordi jeg godt kan li og se goe gamle danske i stedet for alle de nye film der er nu om dage.? Min kusine syns at jeg er underlig og sær, for hun syns det er noget underligt noget og se. :s
Ja som overskriften siger, er jeg virkelig underlig fordi jeg godt kan li og se goe gamle danske i stedet for alle de nye film der er nu om dage.? Min kusine syns at jeg er underlig og sær, for hun syns det er noget underligt noget og se. :s
Nej, det synes jeg ikke du er Kan også godt selv lide at se gamle danske film.. Mange af de nyere, er underlige, synes jeg
overhovedet ikke!!! jeg ÆÆÆÆlsker de gode gamle danske film som morten korch!!! det er da nærmest din kusine der er lidt mærkelig fordi hun ikke kan lide de gode gamle klassikere he he
Nej bestemt ikke..så er samtlige generationer her i huset underlige.Vi elsker alle sammen en god dansk film af de gamle, uanset om vi så er 5 år eller 76
KærligstSussie
Neeeeeej, det er du ikke - jeg elsker gode gamle danske film, specielt med Dirch Passer
Nej du er ikke den eneste.. jeg elsker også at se de gamle film.. - Min søsters børn, Far til fire, alle de film med både Ove Sprogø og Dirch Passer.. Soldaterkammeraterne er også gode - synes især den sidste film er sjov at se, forrdi den bla. er filmet i min hjemby og at min farfar er med i den..
JEG DANSKE FILM!!!!!
Jeg har snart alle.
OVERHOVEDET IKKE!! der er da bare ikke noget bedre end gamle danske film... De nye kan da godt gå and engang imellem (men også kun fordi man efterhånden har set alle de danske) Hehe ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128