Er jeg virkelig underlig.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, er jeg virkelig underlig fordi jeg godt kan li og se goe gamle danske i stedet for alle de nye film der er nu om dage.? Min kusine syns at jeg er underlig og sær, for hun syns det er noget underligt noget og se. :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger, er jeg virkelig underlig fordi jeg godt kan li og se goe gamle danske i stedet for alle de nye film der er nu om dage.? Min kusine syns at jeg er underlig og sær, for hun syns det er noget underligt noget og se. :s

Nej, det synes jeg ikke du er
Kan også godt selv lide at se gamle danske film.. Mange af de nyere, er underlige, synes jeg  

Anmeld

19. oktober 2011

charlottekri

overhovedet ikke!!! jeg ÆÆÆÆlsker de gode gamle danske film som morten korch!!! det er da nærmest din kusine der er lidt mærkelig fordi hun ikke kan lide de gode gamle klassikere he he

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Glad for jeg ikk er den eneste

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej bestemt ikke..så er samtlige generationer her i huset underlige.
Vi elsker alle sammen en god dansk film af de gamle, uanset om vi så er 5 år eller 76

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2011

K&S

Anonym skriver:

Neeeeeej, det er du ikke - jeg elsker gode gamle danske film, specielt med Dirch Passer

Anmeld

20. oktober 2011

Laura.

Anonym skriver:

Nej du er ikke den eneste.. jeg elsker også at se de gamle film.. - Min søsters børn, Far til fire, alle de film med både Ove Sprogø og Dirch Passer..  Soldaterkammeraterne er også gode - synes især den sidste film er sjov at se, forrdi den bla. er filmet i min hjemby og at min farfar er med i den..

Anmeld

20. oktober 2011

TaAsJu

Over hovdet ikke.. Her hjemme ser Tammie og jeg dem også rigtig gerne.. Kravle under tæppet i sofaen popcorn og dirch passer på tv.. Det er noget det virker.. Og Tammie er 6 år

Anmeld

20. oktober 2011

Mig med maven

JEG  DANSKE FILM!!!!!

Jeg har snart alle.

Anmeld

20. oktober 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

OVERHOVEDET IKKE!! der er da bare ikke noget bedre end gamle danske film... De nye kan da godt gå and engang imellem (men også kun fordi man efterhånden har set alle de danske) Hehe ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.