Børnelege :) koom frisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

lulini

GønskE skriver:

så kig med her folk er jo vildt gode til at komme på ideer!

tror dog ikke vi får brug for nogle lege

Vi har slået os sammen med en af klassekammeraterne og planlagt en times bowling i superbowl i Slagelse med spisning først

Det kommer til at koste os lige omkring 1000 kr. hver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

GønskE

lulini skriver:

tror dog ikke vi får brug for nogle lege

Vi har slået os sammen med en af klassekammeraterne og planlagt en times bowling i superbowl i Slagelse med spisning først

Det kommer til at koste os lige omkring 1000 kr. hver

god ide men har min mor desværre ikke råd til

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

GønskE skriver:

god ide men har min mor desværre ikke råd til

Det andet bliver sikkert også super hyggeligt - med en hel gymnastik sal så er jeg sikker på at de nok skal komme til at hygge sig helt vildt - og selv har en masse idéer til hvad der kan laves

Anmeld

19. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Høvdingebold

Anmeld

19. oktober 2011

Vivian67

GønskE skriver:

kaaanon ide! kan du ikke komme med nogle specielle? nogen børn på 10 også kan, kan ikke huske andet en den med pæren, saltet og ægget

Du kan se alle legene på http://tv3.dk/det-perfekte-minut/instruktionsvideoer

Nogle af dem kan jo gøres til en konkurrence mellem alle deltagerne f.eks. Sømmet på hovedet el. Kikset fjæs.

Anmeld

19. oktober 2011

GønskE

lulini skriver:

Det andet bliver sikkert også super hyggeligt - med en hel gymnastik sal så er jeg sikker på at de nok skal komme til at hygge sig helt vildt - og selv har en masse idéer til hvad der kan laves

Ja det tror jeg også god fødselsdag

Anmeld

19. oktober 2011

GønskE

merethe skriver:

Høvdingebold

Ja god ide! vi får leget en masse!

Anmeld

19. oktober 2011

GønskE

Vivian67 skriver:

Du kan se alle legene på http://tv3.dk/det-perfekte-minut/instruktionsvideoer

Nogle af dem kan jo gøres til en konkurrence mellem alle deltagerne f.eks. Sømmet på hovedet el. Kikset fjæs.

Tak! kommer vi helt sikkert til at bruge!

Anmeld

19. oktober 2011

dpb

GønskE skriver:

Hej damer Jeg står og skal holde fødselsdag på en skole på lørdag for en 2. Klasse, og nu ville jeg lige fikse op i jeres fantasi, - HVILKE LEGE VILLE I ANBEFALE vi skal lege? ;-) bare kom med alle jeres ideer, alt er en mulighed På forhånd tak!

hvor lang tid varer fødselsdagen?? altså hvor længe er de inviteret til??

Her holdte vi den ældstes fødseldag for knap 2mdr siden (også 2.klasse), det var dog "bare" herhjemme... men vi lavede flaskehalsen peger på til "gave-givning", de skulle så selv putte fyld på pizzabunde (mini) hvilket de syntes var super, og derefter var der faktisk fri leg som endte med at de fleste sad og gloede film det var egentlig meningen at de skulle have været på skattejagt, meeen den skulle foregå udendørs og vi var selvfølgelig så uheldig at det var en af de dage hvor det bare øsede ned!!! så græsplænen var ikke til at gå på osv. hvilket gjorde at det blev droppet... og så blev der sluttet af med lagkage og slikposerne... de var inviteret fra 11-15...

Syntes tiden går hurtigt og det for det meste har været rigeligt (hos os) med det ovenstående

Men Syntes både ballondans og stopdans lyder som en god ide... tror ikke jeg ville begive mig ud i jorden er giftig da det ofte er ensbetydende med at hoppe fra ting til ting, og jeg ville nok være for nervøs for hvis der skete noget uheldigt.... Fik den ældste hjem fra en fødselsdag hos en kammerat på et tidpunkt, med en forstuvet fod han havde været uheldig på trampolinen i deres have...

men ellers er der jo også sådan noget som "bide til æblet" eller den med hvem der hurtigst kan spise et "snørebånd"... kan huske at mine forældre engang til en af mine fødselsdage havde arrangeret "pakkeleg" eller noget i den stil... altså hvor man skal slå en 6'er for at få en pakke og så når der ikke er flere pakker må man "stjæle" fra de andre i en eller anden ukendt tid (der stilles et æggeur)

åhh, hvad er der ellers... hvis der er basketbolde og net er der jo også muligheden for at lave noget konkurrence med hvem der kan få bolden i kurven flest gange...

hmmm, kan desværre ikke lige komme på mere... håber i får en god fødselsdag

Qnuz

Anmeld

20. oktober 2011

GønskE

dpb skriver:

hvor lang tid varer fødselsdagen?? altså hvor længe er de inviteret til??

Her holdte vi den ældstes fødseldag for knap 2mdr siden (også 2.klasse), det var dog "bare" herhjemme... men vi lavede flaskehalsen peger på til "gave-givning", de skulle så selv putte fyld på pizzabunde (mini) hvilket de syntes var super, og derefter var der faktisk fri leg som endte med at de fleste sad og gloede film det var egentlig meningen at de skulle have været på skattejagt, meeen den skulle foregå udendørs og vi var selvfølgelig så uheldig at det var en af de dage hvor det bare øsede ned!!! så græsplænen var ikke til at gå på osv. hvilket gjorde at det blev droppet... og så blev der sluttet af med lagkage og slikposerne... de var inviteret fra 11-15...

Syntes tiden går hurtigt og det for det meste har været rigeligt (hos os) med det ovenstående

Men Syntes både ballondans og stopdans lyder som en god ide... tror ikke jeg ville begive mig ud i jorden er giftig da det ofte er ensbetydende med at hoppe fra ting til ting, og jeg ville nok være for nervøs for hvis der skete noget uheldigt.... Fik den ældste hjem fra en fødselsdag hos en kammerat på et tidpunkt, med en forstuvet fod han havde været uheldig på trampolinen i deres have...

men ellers er der jo også sådan noget som "bide til æblet" eller den med hvem der hurtigst kan spise et "snørebånd"... kan huske at mine forældre engang til en af mine fødselsdage havde arrangeret "pakkeleg" eller noget i den stil... altså hvor man skal slå en 6'er for at få en pakke og så når der ikke er flere pakker må man "stjæle" fra de andre i en eller anden ukendt tid (der stilles et æggeur)

åhh, hvad er der ellers... hvis der er basketbolde og net er der jo også muligheden for at lave noget konkurrence med hvem der kan få bolden i kurven flest gange...

hmmm, kan desværre ikke lige komme på mere... håber i får en god fødselsdag

Qnuz

Tak! Og øv med din dreng der /: - men skriver dem ned, og så tager vi den op senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.