Børnelege :) koom frisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

GønskE

Hej damer Jeg står og skal holde fødselsdag på en skole på lørdag for en 2. Klasse, og nu ville jeg lige fikse op i jeres fantasi, - HVILKE LEGE VILLE I ANBEFALE vi skal lege? ;-) bare kom med alle jeres ideer, alt er en mulighed På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

GønskE

vi har en gymnatiksal med redskaber, hvis det hjælper på fantasien

Anmeld

19. oktober 2011

charlottekri

jeg tænker jorden er giftig og stopdans - de gode gamle klassiske

Anmeld

19. oktober 2011

Vivian67

Hvad med at prøve nogle at de ting de laver i tv udsendelsen Det perfekte minut.

Anmeld

19. oktober 2011

GønskE

charlottekri skriver:

jeg tænker jorden er giftig og stopdans - de gode gamle klassiske

ja dem kender de også god ide!

Anmeld

19. oktober 2011

L.J.L

GønskE skriver:

Hej damer Jeg står og skal holde fødselsdag på en skole på lørdag for en 2. Klasse, og nu ville jeg lige fikse op i jeres fantasi, - HVILKE LEGE VILLE I ANBEFALE vi skal lege? ;-) bare kom med alle jeres ideer, alt er en mulighed På forhånd tak!

Stopdans ballondans brobrobrille flaskehalsen pejer på snørrebåndsspisnings konkurrence

Anmeld

19. oktober 2011

GønskE

Vivian67 skriver:

Hvad med at prøve nogle at de ting de laver i tv udsendelsen Det perfekte minut.

kaaanon ide! kan du ikke komme med nogle specielle? nogen børn på 10 også kan, kan ikke huske andet en den med pæren, saltet og ægget

Anmeld

19. oktober 2011

GønskE

L.J.L skriver:

Stopdans ballondans brobrobrille flaskehalsen pejer på snørrebåndsspisnings konkurrence

god ide også, jeg skriver dem ned tak

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

GønskE skriver:

Jorden er giftig er en god start - vi skal også holde fødselsdag for en 2. klasse dog først næste lørdag

har ikke umiddelbart andre ideer end jorden er giftig lige nu

Anmeld

19. oktober 2011

GønskE

lulini skriver:

Jorden er giftig er en god start - vi skal også holde fødselsdag for en 2. klasse dog først næste lørdag

har ikke umiddelbart andre ideer end jorden er giftig lige nu

så kig med her folk er jo vildt gode til at komme på ideer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.