er msn passé?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

lulini

Baagøe skriver:

Ikke her!  Jeg bruger det stadig meget

Super - så er jeg da i hvert fald ikke alene og tilbage i 2002 eller sådan noget haha, for det kan ind imellem godt føles sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Dansker I Holland

lulini skriver:

jeg sad her i dag og var på msn og kom til at se, hmm... det var da egentlig ikke mange der er på - der er faktisk sjællendt nogle på...

Er der nogle herinde der stadigvæk bruger MSN - synes selv det er dejligt at sidde og chatte med veninderne, og facebook er bare ikke lige mig

Ja jeg bruger stadig msn Men osse facebook da der er mange af mine nuværende venner/veninder som ikke har msn Du må gerne få min msn hvis du vil

Anmeld

19. oktober 2011

oerbaek

lulini skriver:

jeg sad her i dag og var på msn og kom til at se, hmm... det var da egentlig ikke mange der er på - der er faktisk sjællendt nogle på...

Er der nogle herinde der stadigvæk bruger MSN - synes selv det er dejligt at sidde og chatte med veninderne, og facebook er bare ikke lige mig

min MSN åbner automatisk når jeg tænder min computer, så jeg er klart fan af msn  

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

Dansker I Holland skriver:

Ja jeg bruger stadig msn Men osse facebook da der er mange af mine nuværende venner/veninder som ikke har msn Du må gerne få min msn hvis du vil

Så er der flere end jeg troede  har altid været kæmpe fan af MSN

- hehe yaaay  vi har jo også lidt tilfældes med 3 børn hver hehe

Anmeld

19. oktober 2011

Pige2009

lulini skriver:

Super - så er jeg da i hvert fald ikke alene og tilbage i 2002 eller sådan noget haha, for det kan ind imellem godt føles sådan

Nej, da. Der er stadig en del af mine venner der er på Jeg gider nemlig heller ikke rigtig FB chat

Anmeld

19. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har tidligere brugt den rigtig MEGET - jeg havde den altid åbent når jeg var hjemme og på job. Men efter, at have fået Facebook - er det som jeg bruger nu og synes det fungere fint

Anmeld

19. oktober 2011

.....

Jeg holder meget af MSN, så JA jeg bruger det stadigvæk..Kan ikke fordrage Facebook chatten, synes at den er upersonlig at skrive over på en eller anden måde . Men som sagt, så er der heller ikke så mange online som der var før i tiden. SUK

Anmeld

19. oktober 2011

Maja_4000

Jeg har ikke været på msn i 2 år eller sådan noget Bruger facebook i stedet (:

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

Strawberry skriver:

Jeg holder meget af MSN, så JA jeg bruger det stadigvæk..Kan ikke fordrage Facebook chatten, synes at den er upersonlig at skrive over på en eller anden måde . Men som sagt, så er der heller ikke så mange online som der var før i tiden. SUK

Det er rigtig rigtig trist

Anmeld

19. oktober 2011

FrkT

Jeg har ikke brugt MSN i en del år. Det er nok omkring 3-4 år siden jeg i det hele taget var online, og selv dengang brugte jeg det ikke jævnligt længere. Så siden jeg brugte det rigtigt... tja, det er vel omkring 6 år siden...  Jeg bruger kun facebook, baby og så mobilen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.