er msn passé?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

lulini

jeg sad her i dag og var på msn og kom til at se, hmm... det var da egentlig ikke mange der er på - der er faktisk sjællendt nogle på...

Er der nogle herinde der stadigvæk bruger MSN - synes selv det er dejligt at sidde og chatte med veninderne, og facebook er bare ikke lige mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jae, jeg bruger det sådan ok tit - men ikke halvt så meget mere som jeg har gjort. Synes lige som dig, at der aldrig rigtig er nogen online og så gider jeg ikke logge på.

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

rikkeregnbue skriver:

Jae, jeg bruger det sådan ok tit - men ikke halvt så meget mere som jeg har gjort. Synes lige som dig, at der aldrig rigtig er nogen online og så gider jeg ikke logge på.

jeg synes bare konstant folk klager over facebook chatten - så hvorfor bruger de ikke bare msn i stedet for?

Anmeld

19. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

lulini skriver:

jeg synes bare konstant folk klager over facebook chatten - så hvorfor bruger de ikke bare msn i stedet for?

Enig, min facebook chat driller hele tiden og det er skide irriterende

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

lulini skriver:

jeg sad her i dag og var på msn og kom til at se, hmm... det var da egentlig ikke mange der er på - der er faktisk sjællendt nogle på...

Er der nogle herinde der stadigvæk bruger MSN - synes selv det er dejligt at sidde og chatte med veninderne, og facebook er bare ikke lige mig

Jeg bruger msn, hvis der er en jeg direkte vil snakke med i forbindelse med fx rådgivning eller bare trænger til en rolig snak med en af vennerne, men ellers ikke..og jeg bruger ALDRIG FB-chatten..den er dødsyg synes jeg.
Og ellers så bruger jeg fx Skype.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2011

twinny

jeg har aldrig været "fan" af msn... ved ikk hvorfor...

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

rikkeregnbue skriver:

Enig, min facebook chat driller hele tiden og det er skide irriterende

min driller ikke - jeg har så også deaktiveret min facebook profil hehe

- så for nogle timer siden at der engang herinde har været sådan noget hvor de der gad skrev deres mail adresser så man kunne skriver derpå da man jo også kan have en gruppe chat der, og det synes jeg da lød som en meget god idé

Anmeld

19. oktober 2011

Pige2009

lulini skriver:

Ikke her!  Jeg bruger det stadig meget

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

SussieThyssen skriver:

Jeg bruger msn, hvis der er en jeg direkte vil snakke med i forbindelse med fx rådgivning eller bare trænger til en rolig snak med en af vennerne, men ellers ikke..og jeg bruger ALDRIG FB-chatten..den er dødsyg synes jeg.
Og ellers så bruger jeg fx Skype.

Kærligst
Sussie

det gør jeg også - hvis ellers der en nogle på

Anmeld

19. oktober 2011

Pige2009

lulini skriver:

Ikke her!  Jeg bruger det stadig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.