Det gør man da bare ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Lotte14

Lisbeth85 skriver:

Hvor er det bare ondt! Det ville jeg skrive.. for det passer!

Har også skrevet til hende at jeg synes det er forkert gjort af hende, og spurgt hende hvad hun ville sige til hvis hun fandt ud af at der var en der havde gjort det med hendes barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Lotte14

SussieThyssen skriver:

Jeg ville skrive til hende, at det synes du er uacceptabelt og at det siger alt om hende som menneske og at du ikke ønsker sådan et menneske på din venneliste og så smide hende ud.
Bom færdig!

Kærligst
Sussie

Super idé.

Anmeld

19. oktober 2011

qp

Jeg ville skrive til hende, at det synes du er uacceptabelt og at det siger alt om hende som menneske og at du ikke ønsker sådan et menneske på din venneliste og så smide hende ud.
Bom færdig!

Kærligst
Sussie

Ja det går vel begge veje

Ejh jamen jeg er rystet over hvor langt du ville gå hvis du befandt dig i en lignende situation ....

Anmeld

19. oktober 2011

Laulund87

Hvor er det bare lavt gjort!

Og enig med Sussie!

Anmeld

19. oktober 2011

Hasselnødden

Du kan anmelde billedet - det er lovbrud mod ophavsretten og derfor kriminelt! - Og nej det kan man på ingen måde tillade sig!

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

qp skriver:

Ja det går vel begge veje

Ejh jamen jeg er rystet over hvor langt du ville gå hvis du befandt dig i en lignende situation ....

Ehh hvad mener du??

Anmeld

20. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Charlotte89 skriver:

En på min facebook har taget et billede af en far med hans baby, lagt det ind på hendes facebook og skrevet "Verdens grimmeste baby". Altså undskyld mig, men hvordan i alverden kan man finde på det?! Er forarget over det, og ved ikke helt hvad jeg skal skrive til hende.

Ville i skrive noget til hende? -i så fald, hvad?

//Charlotte

Er det en fremmed mand og baby, eller er det en, hun kender godt? I sidstnævnte tilfælde KAN det jo være en indforstået joke mellem hende og manden på fotoet - men i førstnævnte tilfælde er det virkelig dårlig stil.

Anmeld

20. oktober 2011

Lotte14

Mor og meget mere skriver:

Er det en fremmed mand og baby, eller er det en, hun kender godt? I sidstnævnte tilfælde KAN det jo være en indforstået joke mellem hende og manden på fotoet - men i førstnævnte tilfælde er det virkelig dårlig stil.

Det er en fremmed mand og baby. Hun mener at det er helt okay det hun gør, da der ikke er nogen der kender dem som kommer til at se det.

Anmeld

20. oktober 2011

K.Rehder

Opholder man sig på offenlige steder er det FULDT UD lovligt at tage billeder og bruge dem. Dog med forbehold!...(Ellers kunne aviserne og nyhederne jo ikke lave andet end at indhente tilladelser fra folk der tilfældigt går forbi men de er ved at lave et interview af en eller anden art)....

Derimod synes jeg det er MEGET usmageligt at bruge det til, på den måde at tilsvine folk Og det havde jeg informeret hende om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.