Det gør man da bare ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Lotte14

En på min facebook har taget et billede af en far med hans baby, lagt det ind på hendes facebook og skrevet "Verdens grimmeste baby". Altså undskyld mig, men hvordan i alverden kan man finde på det?! Er forarget over det, og ved ikke helt hvad jeg skal skrive til hende.

Ville i skrive noget til hende? -i så fald, hvad?

//Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Clisolka

Charlotte89 skriver:

En på min facebook har taget et billede af en far med hans baby, lagt det ind på hendes facebook og skrevet "Verdens grimmeste baby". Altså undskyld mig, men hvordan i alverden kan man finde på det?! Er forarget over det, og ved ikke helt hvad jeg skal skrive til hende.

//Charlotte

Eeeeei.... Nej, det gør man ikke.... 

Jeg ved ikke lige om jeg ville skrive noget, og hvad jeg skulle skrive  

Anmeld

19. oktober 2011

Krussedulle

Charlotte89 skriver:

//Charlotte

nej det gør man bare ikke!! ... Ved ikke om du skal skrive noget?! Men der var på et tidspunkt en af mine "venner" på face, som skrev en lang lang historie, som kort fortalt handlede om en graviditet som endte i en abort, og der var så et billede af et foster (igennem historien var det babyen som fortalte) ... Og da jeg så det (hun er modstander af abort) blev jeg altså forarget! Og jeg skrev til hende at jeg syntes det var usmageligt! ... Hun slettede det så igen, efter min kommentar

Anmeld

19. oktober 2011

eElak

Charlotte89 skriver:

//Charlotte

Hvis billedet er tydeligt så man tydeligt kan se hvem personerne er, så kan du fortælle sin veninde at det er ulovligt at tage billeder af personer og ligge det på nettet UDEN deres tilladelse.. 

Og så synes du i øvrigt at det er dårlig stil ;-) 

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

Charlotte89 skriver:

//Charlotte

Nej hvor er det dog bare nedværdigende.. Og ikke pænt gjort !

Anmeld

19. oktober 2011

Lotte14

Krussedulle skriver:

nej det gør man bare ikke!! ... Ved ikke om du skal skrive noget?! Men der var på et tidspunkt en af mine "venner" på face, som skrev en lang lang historie, som kort fortalt handlede om en graviditet som endte i en abort, og der var så et billede af et foster (igennem historien var det babyen som fortalte) ... Og da jeg så det (hun er modstander af abort) blev jeg altså forarget! Og jeg skrev til hende at jeg syntes det var usmageligt! ... Hun slettede det så igen, efter min kommentar

Jeg har nu skrevet til hende, at jeg synes det var forkert det hun gjorde, og det samme har en anden, hendes eneste svar bare bare, "vil i da lige"

Anmeld

19. oktober 2011

Lotte14

KaLee skriver:

Hvis billedet er tydeligt så man tydeligt kan se hvem personerne er, så kan du fortælle sin veninde at det er ulovligt at tage billeder af personer og ligge det på nettet UDEN deres tilladelse.. 

Og så synes du i øvrigt at det er dårlig stil ;-) 

Det er et meget tydelig billede. Har skrevet til hende at jeg synes at det var forkert det hun har gjort, men hun virker ligeglad.

Anmeld

19. oktober 2011

Lotte14

AalborgPigen skriver:

Nej hvor er det dog bare nedværdigende.. Og ikke pænt gjort !

Nej, det er bestemt ikke pænt gjort.

Anmeld

19. oktober 2011

Lisbeth85

Charlotte89 skriver:

//Charlotte

Hvor er det bare ondt! Det ville jeg skrive.. for det passer!

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

Charlotte89 skriver:

//Charlotte

Jeg ville skrive til hende, at det synes du er uacceptabelt og at det siger alt om hende som menneske og at du ikke ønsker sådan et menneske på din venneliste og så smide hende ud.
Bom færdig!

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.