Kan dette sælges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Witt

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Meget enkelt, men super flot......  Var noget jeg sagtens kunne finde på at hænge op herhjemme, dog bare ikke lige i grøn!

Har du lavet andet, vil meget gerne se??

Knus

Præcis min tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Hej
Ja nu er jeg også begyndt at male, i første omgang billeder til vores egen stue...
Så er det jeg tænker; Kan de sælges, for hold da op det hyggeligt at sidde og male.. Har dog ik så mange vægge der skal fyldes

Så hvad sir i, kan dette eksempelvis sælges, og i så fald hvilken pris mon?

jeg tror godt det kan sælges selvom det enkelt .. men hvis den rettet køber er der så kan det godt . 150 , 200 kr 

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

jeg tror godt det kan sælges selvom det enkelt .. men hvis den rettet køber er der så kan det godt . 150 , 200 kr 

Tja det minder jo nok meget om de billige billeder de har til salg i Bauhaus og lign

Anmeld

19. oktober 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Tja det minder jo nok meget om de billige billeder de har til salg i Bauhaus og lign

ej det syntes jeg overhovedet ikke, jeg syntes som regle er de billeder hvor man kan se de ikke rigtigt er malet. jeg syntes det nogen dejlige farver og give glæde livsglæd, jeg syntes godt du kan være stolt

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

ej det syntes jeg overhovedet ikke, jeg syntes som regle er de billeder hvor man kan se de ikke rigtigt er malet. jeg syntes det nogen dejlige farver og give glæde livsglæd, jeg syntes godt du kan være stolt

Ja du har nok ret i at man kan se deres er noget "samlebånds"
Men jeg takker

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

2 stk færdige til stuen ;O)

(bare sådan for en lille update)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.